Heel goed 8.3 Score van 10 beoordelingen

Verschansingstraat 5-7

Traditionele

Toon telefoonnummer Website

OVER ONS

Chef Philippe Grootaert heet u welkom bij Le Zinc op het hippe Zuid in Antwerpen.
Wie hier komt dineren krijgt een bord vol smaak. De ingrediënten zijn vers en van topkwaliteit, de presentatie is hedendaags, de borden zijn dat ook. Onnodige extra’s zijn hier niet aan de orde.
Le Zinc bevindt zich op twee passen van het Museum voor Schone Kunsten. De eigenzinnige chef kookt volgens de regels van de Franse cuisine.
Gasten van Le Zinc kiezen voor versheid en originaliteit. Wie hier komt dinerenkrijgt pure smaakpareltjes van excellente kwaliteit zonder poespas.
Sommelier Laurent Popowski stelt u met veel vakkundigheid en charme passende wijnen voor. Een goed gekozen wijn tilt uw gerecht naar een hoger niveau. Onze kaart is dan ook goed gevuld. In de karakteristieke wijnkelder van Le Zinc kan u rustig proeven en genieten.
Chef Philippe Grootaert maakte eerder al furore met zijn door Michelin bekroonde restaurant Le Petit Zinc, ook in Antwerpen. Met Le Zinc gaat hij nu terug naar waar dineren echt om gaat. Genieten van pure kwaliteitsgerechten in een sfeervolle ambiance die mede gecreëerd wordt door de flamboyante maar sympathieke chef.

OPENINGSUREN

Maandag - Vrijdag: Open van 12.00-14.00u en van 19.00-22.00u.
Zaterdag: Open van 19.00-22.00u

Zaterdagmiddag en zondag gesloten.

facebook

10 personen schreven een beoordeling over restaurant LE ZINC

Brigitte speleers-schipholt
Beoordeeld op 07/01/2015

Lekker !!

Lekker voedsel. Presentatie spreekt tot verbeelding. Bediening iets minder gezien de ober niet kon antwoorden op de vragen met betrekking op het voedsel en de wijn.

Jean-Claude Buyssens

wrong info on their web about menu

They announce a three-course menu for €35. When we were there, an arrogant waither show us the menu of the day at a price €68! For me, this is CHEATING. I will never go there again! Never the less, the food was outstanding, I have to admit. JC

walter

nonchalante service

lekker, maar onattente service bedierf de sfeer !

fijn en lekker eten

spijtig dat door de open keuken, de geur van de desinfecterende zeep tot in de zaal komt. Voor mij is dit storend. Maar het eten en de smaken zaten heel goed. Fijne keuken. Voor herhaling vatbaar. £

Guido Van Gorp

Top restaurant - Een echte aanrader !!!

Proficiat voor ALLES !!! Eten, bediening, sfeer ...alles verdient nen zéér dikke proficiat !!!

Patricia Corthout

Toppie!

Super lekker gegeten, heel toffe bediening!