Muro - Quality Turkish Food

Verschansinsgtraat 61a

Turkse

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Restaurant Muro is een echt Turks specialiteiten restaurant met een zeer diverse kaart.
Waar u in een lounge sfeer als liefhebbers van vlees en vis, maar zeker ook voor vegetariërs kan genieten van onze keuken.
Bij ons is elk bord gevuld met vers bereide ingrediënten op de echte Turkse manier.
Wij laten u graag kennismaken met de typisch Turkse keuken.
In de Turkse keuken zijn drie punten belangrijk:

Alle gerechten moeten echt vers zijn;
Geen gebruik van chemische kleur-, geur- en smaakstoffen;
Alle gerechten moeten zorgvuldig uitgebalanceerd zijn.
Bij uw keuze uit onze gerechten geven wij u graag advies.

In Turkije heeft iedere streek zijn eigen gerechten. Wij hebben bewust gekozen voor diverse gerechten uit deze verschillende streken, zodat u een rijke keuze aan gerechten heeft. Lang tafelen is in Turkije een echte traditie. Dit is dan ook de reden, dat er vaak "meze" tafels worden opgesteld. Meze is een mix van voorgerechten geserveerd met Turks brood.
Op deze wijze kunt u onder het genot van Raki (een Turkse anijsdrank) uitgebreid genieten. Wij zorgen ervoor, dat uw bezoek aan ons restaurant een onvergetelijke avond wordt.
Wij hopen dat u zich thuis zult voelen en een aangename tijd in ons restaurant zult doorbrengen.

Tot slot: Afiyet olsun! Eet smakelijk!

facebook

Faciliteiten Gezellige sfeer, Real-time reserveerbaar, Kindermenu's, Lounge, Parking, Honden toegelaten, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Kindvriendelijk, Vegetarisch menu Sfeer Eigentijds kader, Loft
Betalingsmogelijkheden Sodexo Lunch Pass®, Sodexo Card®