Goed 7.7 Score van 19 beoordelingen

Turnhoutsebaan 244 2100 DEURNE

Belgische Franse

Open 7/7

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

"Bij Kasteel Rivierenhof beleef je een gezellige en aangename tijd te midden van de prachtige natuur, waar je kunt genieten van een drankje of een lekkere maaltijd. Je wordt ontvangen door een jong en dynamisch team dat garant staat voor een vriendelijke en goede service.

Een trouw, receptie of communie gepland? Of gewoon gezellig samen zijn met de hele familie? Neem dan snel een kijkje op de pagina met al onze feestformules."

facebook

Faciliteiten Real-time reserveerbaar, Speeltuin, Private zaal, Kindermenu's, Uitgaansrestaurant, Lounge, Live muziek, Parking, Honden toegelaten, Kinderspeelruimte, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Tuin, Brunch, Spektakel, Ontbijt, Home Cooking, Wi-fi, Kookworkshop
Betalingsmogelijkheden Master Card, Visa

19 personen schreven een beoordeling over restaurant KASTEEL RIVIERENHOF

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 67%
  • Groepen 34%
  • Kinderen 34%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 34%
Lutgarde R.
Beoordeeld op 04/09/2016

Wij vonden dat het allemaal toch wat beter...

Wij vonden dat het allemaal toch wat beter was dan aangegeven op Tripadvisor en dus beter dan door ons verwacht. We voelden aan het personeel dat ze vaker minder goeie ervaringen hebben met klanten. Eerst was het contact wat stroef, maar toen we zelf duidelijk lieten blijken dat alles naar wens was ontspanden ze wat meer en werden ze vriendelijk. De mosselen waren heel goed en het slaatje met verse tonijn was kraakvers en lekker. Ook het brood was heel OK. De fritjes konden wat beter vonden we, maar de kwaliteit hiervan hangt dikwjls samen met de aangekochte aardappelen ..... Toch tevreden, wij.

Desmond Johnstone
1 Beoordeling
Desmond beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 11/07/2016

Lekker mosselen gegeten

De beste,lekkerste mosselen gegeten, heel goed bereid en met lekkere frietjes, bediening heel vlot en een speciale melding voor Fatima en haar collegas, wij komen zeker terug!!!

Philip C
Beoordeeld op 02/04/2016

Were denied service - will never come back.

We were with a group of 8 people, with a big dog, and couldn't find place on the terrace where other guests would not be bothered by the dog. We sat at the other side, but were denied service and they wouldn't even sell us our drinks. We will come back to the park, but the restaurant will never see another penny. This kind of service is far from acceptable.

Betty Van Borm
3 Beoordelingen
Betty beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 16/08/2015

Zeer leuke ervaring

Prachtige omgeving om een familie bijeenkomst met kinderen te organiseren. Vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken . Zeker voor herhaling vatbaar.

patrick lammertijn
Beoordeeld op 07/06/2015

super vriendelijk personeel !!!!!!

heel erg lekker eten ,, mooie locatie , en vooral heel erg vriendelijke diensters ..... we komen zeker terug !!!! grts patrick en linda

Walter WALTER

Sfeervol ontbijten.

Mooie locatie in een groene omgeving die uitnodigt om een prachtige wandeling te maken alvorens te ontbijten. Vriendelijke en vlotte bediening. Mooi verzorgt ontbijt waarvan je naar hartenlust kunt eten.

goormans albert

mooie locatie

Verplichtzeer mooie locatie goede bediening

Greet Callaert

lekker gegeten

lekker gegeten weinig keuze op de menukaart gezellige sfeer

Gerda Roosen
3 Beoordelingen

niet zo gezellig zonder andere mensen

ok, we waren aan de late kant, maar dan verwacht ge toch niet de laconieke commentaar direct als ge binnenkomt, o, de baas had gezegd van maar te sluiten, de rekening kwam ook ongevraagd... het is een mooi op zich gezellig restoR, maar een paar kaarskes op de schouw en op tafel veranderen veel...misschien niks om met 2 te doen, alhoewel ik het romantische ligging vind...maar met een ander koppel vrienden, Ik vind dat de bediening ook wat minder arrogant mag, wat minder hautain, wat meer voor het genieten...daar kwamen wij voor, misschien beter voor de lunch? misschien toch nog een kans geven???

Gerda Roosen
3 Beoordelingen

jammer dat er niet meer volk was...we waren alleen

het eerste wat we hoorden was dat we nogal laat waren, We hebben de kok zelfs niet gezien, geen uitleg gekregen, beetje afstandelijke, laconieke uitleg van de bediening, de rekening werd dan ook snel gebracht, zonder dat we dat vroegen... romantisch diner alleen als er andere mensen in de buurt zitten die meegenieten, en als er kaarskes zijn.een kleine moeite, veel succes op deze loctie, vooral 's avonds. Het voorgerecht en de hoofdschotel ok, maar dessert niet.