we komen al jaren en telkens heel tevreden...
we komen al jaren en telkens heel tevreden , zelfs de koffietafel na het overlijden van mijn beide ouders , en erg toegangkelijk voor mensen in rolstoel hoedje af voor het personeel ,prijs kwaliteit heel goed