Beoordelingen

Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine

Groenplaats 8 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Isabelle Sluijter
IsabelleSluijter
Beoordeeld op  17/10/2021 11:43
Isabelle beveelt dit restaurant aan voor:

Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat w...

Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat weinig personeel, waardoor we soms lang moesten wachten. Gezellige avond gehad hier

Isabelle Sluijter
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  17/10/2021 11:43
Isabelle beveelt dit restaurant aan voor:

Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat w...

Het eten was goed, de dreagon eyes boat was erg leuk. Wel was er wat weinig personeel, waardoor we soms lang moesten wachten. Gezellige avond gehad hier