Beoordelingen
Restaurant Plein12
Gemeenteplein 12
1700 DILBEEK
Annemie Ceuppens
AnnemieCeuppens
Beoordeeld op
22/05/2021 21:03
Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangena...
Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangename sfeer ....we gaan zeker terug
Annemie Ceuppens
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
22/05/2021 21:03
Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangena...
Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangename sfeer ....we gaan zeker terug