Beoordelingen

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Jonas M.
Jonas M.
Beoordeeld op  01/11/2025 09:42
Jonas M. beveelt dit restaurant aan voor:

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht ...

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was goed samengesteld, maar de porties waren wat aan de grote kant en daardoor wat zwaar. De bediening was erg vriendelijk en zorgde voor een aangename sfeer. Zeker een aanrader als je houdt van royale porties en een warme ontvangst.

Jonas M. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  01/11/2025 09:42
Jonas M. beveelt dit restaurant aan voor:

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht ...

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was goed samengesteld, maar de porties waren wat aan de grote kant en daardoor wat zwaar. De bediening was erg vriendelijk en zorgde voor een aangename sfeer. Zeker een aanrader als je houdt van royale porties en een warme ontvangst.