Beoordelingen

Restaurant Stek

Broekstraat 1 3300 TIENEN
Hilde Aerts
HildeAerts
Beoordeeld op  02/08/2025 10:53
Hilde beveelt dit restaurant aan voor:

Tijdens het eten kwam niemand vragen of alles naar wens was, of nog fr...

Tijdens het eten kwam niemand vragen of alles naar wens was, of nog frietjes wilden, of we nog drank willen....terwijl er 3 man achter de toog stonden. We moesten zelf drank vragen. Ook de volgende gang moesten we zelf vragen.

Hilde Aerts
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  02/08/2025 10:53
Hilde beveelt dit restaurant aan voor:

Tijdens het eten kwam niemand vragen of alles naar wens was, of nog fr...

Tijdens het eten kwam niemand vragen of alles naar wens was, of nog frietjes wilden, of we nog drank willen....terwijl er 3 man achter de toog stonden. We moesten zelf drank vragen. Ook de volgende gang moesten we zelf vragen.