Beoordelingen

Restaurant Valeir

Sint-Joriskaai 1 9000 GENT
Caro Van Bogaert
CaroVan Bogaert
Beoordeeld op  16/03/2026 12:58
Caro beveelt dit restaurant aan voor:

Alles was zeer mooi geserveerd, het buffet bieden voor elk wat wils. Z...

Alles was zeer mooi geserveerd, het buffet bieden voor elk wat wils. Zeer tof interieur en vriendelijk personeel. Het heeft ons gesmaakt en wij hebben ervan genoten ☺️

Caro Van Bogaert
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  16/03/2026 12:58
Caro beveelt dit restaurant aan voor:

Alles was zeer mooi geserveerd, het buffet bieden voor elk wat wils. Z...

Alles was zeer mooi geserveerd, het buffet bieden voor elk wat wils. Zeer tof interieur en vriendelijk personeel. Het heeft ons gesmaakt en wij hebben ervan genoten ☺️