Beoordelingen
Restaurant Brasserie Sint Pieter
Sint Pieter 1
3621 REKEM
Renate Van der Vleut
RenateVan der Vleut
Beoordeeld op
01/08/2022 16:49
het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Person...
het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Personeel beleefd en behulpzaam.
Renate Van der Vleut
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
01/08/2022 16:49
het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Person...
het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Personeel beleefd en behulpzaam.