Beoordelingen

Restaurant Bistro 't Klokhuis

Grotestraat 13 3380 GLABBEEK
Kathleen Rymen
KathleenRymen
Beoordeeld op  08/09/2024 10:59
Kathleen beveelt dit restaurant aan voor:

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening...

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening

Kathleen Rymen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  08/09/2024 10:59
Kathleen beveelt dit restaurant aan voor:

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening...

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening