€€€
Toon telefoonnummer Email Website

Ter vennen is enkel nog beschikbaar voor feesten & events

Geachte,

Vanaf maandag 26 februari, zal Restaurant Ter Vennen overgenomen worden door het gerenommeerde cateringhuis Silverspoon.

Wij verwachten u met de samensmelting van deze twee gevestigde waarden, in de toekomst te kunnen vergasten op een culinaire belevenis van het hoogste niveau.

Gedurende de maand maart zal u dagelijks verbeteringen opmerken, zonder dat daarbij getart wordt aan uw rust. Met onmiddellijke ingang vindt u op uw tafel een aangepaste menukaart, waarbij we het klassieke karakter van de gerechten niet uit het oog verliezen.

Het interieur en de tuin wordt tijdens de paasvakantie (van 1 april – 14 april) grondig onder handen genomen. Ons doel is u vanaf 15 april te verrassen met een ‘Ter Vennen’ dat er terug 100% staat en waar u op uitzonderlijke wijze zult kunnen genieten van uitstekende gerechten en zorgvuldig geselecteerde wijnen, met een professionele doch symphatieke bediening, in een meer dan fantastisch kader, hetgeen Restaurant Ter Vennen zich zeker mag noemen.

Wij danken u voor uw begrip en wensen u alvast een zeer aangename tafel-ervaring!

Bart Claessens
Ter Vennen by Silverspoon

Pascal

kwaliteit

Het is een restaurant met standing, kwaliteit van het eten, verzorgde tafels.

Jeanine

PRIMA BEDIENING VOELDEN ONS METEEN GOED .

Zeker de moeite om nog eens te doen hebben een gezellige avond gehad . Dank u

Kevin

Schitterende huwelijksreceptie

Wij hebben onze huwelijksreceptie gehad in hof Ter Vennen gisteren 14 september 2013. Alles was zeer geslaagd. Vanaf begin tot einde werden we in de watten gelegd met de lekkerste hapjes (vele complimentjes van de gasten gekregen) en heb ik niemand met een leeg glas zien rondlopen. De bediening was tot in de puntjes verzorgd en ook de voorbereidingen met John waren telkens zeer vlot en duidelijk. Ook al hadden we wat minder geluk met het regenachtige weer, het terras was ook voor de gasten beschikbaar toen het gestopt was met regenen. Gewoon perfect!

Plus vof

sjieke locatie

Eten zeer lekker, luch is mooie aanbieding prijs /kwaliteit. Wij misten het enthousiasme van de serveerster, een vriendelijk woordje meer zou zeer veel verschil maken. Lawaai bedrijf is spijtig en beetje hinderlijk in dit mooie groene decor.

jozef

het was een aangename middag

Het eten was lekker .Toch had ik graag wat warme groentjes gehad bij mijn sole muniere Dessert tarte citron heel heel lekker maar de koffie was te weinig kleine tas half vol voor 3.50euro mag dat wel een kannetje zijn De sfeer was goed open haard brande en ons gezelschap dat is de sfeer die we zelf maken De service was ernstig maar toch aangenaam. de heer die ons bediende heeft zelfs aan tafel omdat ik het vroeg mijn sole gefileerd

Eddy

Fantastisch

We hebben ontzettend lekker gegeten, vlotte en aangename bediening in een aangename sfeer. Het eten was subliem !

Plus vof

Snel een reden vinden om terug te komen

Verplicht zeer zeer mooi gelegen, restaurant geeft al van buiten uit een warm en gezellig gevoel. Karakter door de stijl van gebouw en de tuin. Ook parking is gemakkelijk. Eten was voor mij subliem en zonder de wijn zeer democratische prijs. Maar de wijn wilde ik niet missen! De netjes gedekte tafel, lampje, zilveren melk- en suikerpotje, de glazen, .... en dan de zeer lekkere maaltijd, wij hebben ervan genoten, en zijn blij dit restaurant te kennen.

Willy

Goede prijs-kwaliteit

Bij het 3-gangen keuzemenu met aangepaste wijnen werden we correct bediend. Inclusief amuse, waren de gerechten stuk voor stuk erg lekker, misschien iets aan de krappe kant, maar waarbij de wijnen, regelmatig aangevuld, perfect aansloten. Een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Erna

zeker een aanrader

Het was allemaal zeer fijn en vers maar het tussengerecht tonijn was voor de prijs een kleine portie, de aangepaste wijnen was de huiswijn en dit is wel spijtig.

Erna

ok

het eten was lekker, maar hoofdgerecht en dessert waren zeer klein en het was duidelijk dat dit gerechtjes waren speciaal voor de restoweek.De presentatie was heel eenvoudig. Hert hoofdgerecht was voldoende.De bediening was correct en zeer vriendelijk.