Geen budget beschikbaar
Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Kerst Openingsuren
1/01 11.00-17.00

Xavier
Beoordeeld op: 05/05/2018
Xavier beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Goed en overloedig tegen gunstige rpijzen

Aan te bevelen voor een eenvoudig en goed etentje.

Maria
Beoordeeld op: 26/04/2018
Maria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

De spaghetti is enorm achteruit gegaan,kleinere...

De spaghetti is enorm achteruit gegaan,kleinere kommen minder in de kommen en het vlees van de bolognaisesaus moet je zoeken ! Vroeger kreeg je een goede portie met deftige saus ! Geen goede reklame LG Wijnegem !!!!!!!

Maria
Beoordeeld op: 04/03/2018
Maria beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Wij hebben nog nooit een taaie biefstuk gegeten...

In LG eten vinden wij TOP !

hdjd
hdjd beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

onvriendelijkk

Heel onvriendelijke bediening aan de pasta bar door een negerin eige volk ga voor en blanke krijge gen ete as der ne neger achter staat is de laatste keer geweest dak der nog kom !!!

Inge
Inge beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker Eten in combinatie met shoppen

vandaag zijn we nog eens gaan eten met collega's. We hadden afgesproken in Wijnegem shopping om eerst bij lunch garden te gaan eten en daarna nog wat te gaan shoppen. We zijn rond 19.30u naar het buffet gegaan. We hadden nog alle keuze, maar gingen allemaal voor de mosselen, ik zelf nam de wok met scampi, voor 4€ meer konden we een drankje en een dessert nemen. De mosselen en wok waren samen klaar, alleen moesten we voor de frietjes terug naar een ander buffet, waar we toch even moesten wachten, wat wel vervelend was. Aan de kassa werden we vriendelijk geholpen en de bonnen werden netjes af de rekening getrokken. Voor 2 personen betaalden we ongeveer 10€ wat echt wel heel weinig is. Het eten was zeer lekker. Iedereen was enthousiast, zelfs de meest kritische. Voor ons was het een geslaagde avond. Bedankt insiders team

Kristof
Kristof beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

voor herhaling vatbaar

Zeer lekker gegeten. Rustig kunnen eten in een apart hoekje. Er was zelfs wifi Wel spijtig dat er nergens een menukaart staat om te kijken wat er te eten is. Je ziet dit pas als je je eten moet bestellen. Bij het witloof was alleen de hesp een beetje te dik gesneden en was er een beetje te weinig saus. Balletjes in tomatensaus waren toppie. Voor herhaling vatbaar

Frans
Frans beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Goed eten,mooi restaurant,vriendelijk personeel

Omdat ik gisterenavond op een evenement in de Lotto Arena in Merksem moest zijn ben ik met mijn partner in de LG van Wijnegem gaan eten.Deze is in het shoppingcentrum gelegen maar heeft ook een ingang aan de parking.En WAAAAW wat een mooi restaurant.Ik ben voor de lamsnavarin met puree en daarbij nog een schoteltje warme groentjes (spruitjes en worteltjes)gegaan en mijn partner voor de hamrolletjes XXL met puree.Beide waren goed warm en heel lekker,ook de groentjes waren tussen warm en lauw maar tot mijn grote verrassing niet plat maar wel beetgaar.En wat een grote keuze voor dessert.De chocoladetaart met chocoladevulling(groot stuk)ging bij mij zoetjes binnen en de rijstpap met kriekjes is ook naar binnen gelepeld door mijn partner.Al bij al was dit een zeer geslaagde avond en dit ook dankzij het personeel dat behulpzaam en zeer vriendelijk was.Deze LG staat bij ons nu op de eerste plaats.

Inge
Inge beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Snelle hap, goede prijs kwaliteit

Lunch garden is gezelliger geworden na de make-over. Er is een ruime keuze, het eten is warm genoeg. De koude groenten moeten ze wel sneller bijvullen, zodat je niet het laatste uit de schaal moet schrapen. Volgens mijn een goede prijs kwaliteit voor een snelle hap. Vriendelijk personeel. Ideaal om met de collega's te komen lunchen