Minderhout richting Antwerpen E19 Antwerpen 2322 MINDERHOUT 03.366.63.59 Website
Geen budget beschikbaar
Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Winteropeningsuren
Van 16/09 tot 31/05
Elke dag open tot 21u

sabrina

slechtste restaurant van lunch garden groep

Gisteren was ik van plan om te gaan eten in de lunch garden van Minderhout. Echter toen ik binnenkwam en de soep wou nemen kwam de gerant van het restaurant op een brute manier het potje soep uit mijn handen nemen met de melding dat ik niet teveel soepballetjes mocht nemen uit de soep. Dit niettegenstaande dat ik nog maar 1 lepel had genomen uit de soeppot weliswaar zonder balletjes. Ik werd op een zeer brutale manier geconfronteerd door deze meneer dat ik verschoot van deze service en de mentaliteit die ik echter niet gewend ben van lunch garden. De restaurantuitbater zei dat hij voor mij de soep wel zou inscheppen. Trouwens vind ik dat ik het recht heb om gebruik te maken van de zelfbediening en dat men mij gerust op een vriendelijke manier mocht melden het gebruik van de balletjes te beperken aangezien er volgens de uitbater van het restaurant niet voldoende balletjes in de pot zaten. Ik vind dan ook dat ik onterecht behandeld werd doordat ik geen balletjes had genomen in de eerste soeplepel en dat men mijn potje niet uit mijn handen op een brutale manier moest trekken. Deze handeling was onverantwoord omdat de soep trouwens heet was. Ik heb namelijk bij andere restaurants van lunch garden nooit problemen gehad. Ik was gisteren dan ook vertrokken uit de lunch garden zonder te kunnen eten. lunch garden van Minderhout ziet ons nooit meer terug!!

Leen
Leen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

goede prijs kwaliteit en zeer vriendelijk

vandaag gaan eten in Lunch Garden Minderhout. We kozen voor schnitsel met frietjes en pepersaus en kipfilet met championsaus. Ook namen we een bordje met rauwe groenten bij. Warm gerecht werd aan tafel gebracht. Mooi verzorgd bord met blaadje sla en tomaatjes. Zeer vriendelijk en verzorgd personeel. Goede ligging (wegrestaurant aan E19) rondom in 't groen. Restaurant zeer gezellig met veel glas. Buiten enkele banken voor bij mooi weer buiten te eten. Ook een speelpleintje en zandbak voor de kindjes. Zeker een aanrader voor wie veel op de baan op en niet teveel wil betalen maar toch goed wil eten.