Beoordelingen van 't Oud Lier

Online reserveren
8.3
erik

Verjaardagetentje

Nogal beperkte kaart, maar toch een goed etentje. De weeksuggestie was zeer goed. Wijnkeuze te beperkt, alleen drie huiswijnen (rood, wit en rose).

Kathleen

lekker!

Wij hebben lekker gegeten, niks op aan te merken. Fijne avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Kelly

Voor herhaling vatbaar

Aangename sfeer, nooit te druk of te lawaaierig omdat de tafels ruim van elkaar staan en het restaurant nooit overbevolkt kan raken. Vriendelijke bediening, aangenaam menu zonder liflafjes. Goed bereide recepten en prijskwaliteit.

Rita

Uitstekend !

Gezellig restaurant, met lekkere streekgerechten, prima bediening, gemoedelijk. Zowel voor uitgebreid eten als voor een drankje.

Harpert

Zeer goed

Lekker gegeten (keuze met mogelijkheid tot het nemen van streekgerechten), zeer goede service en mooie prijs-kwaliteitverhouding.

Wim

Fijne brasserie

Fijne brasserie gelegen in de natuur, aan een fietsenknooppunt maar toch in de nabijheid van de stad. Vlotte bediening en uitstekende keuken.

Bart

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer schappelijke prijzen en heel lekker gegeten. Uiterst vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer?

Nadia

lekker en niet duur

Vriendelijke service, lekker eten, zachte prijzen

Lydie

Gewoon uitstekend op alle gebied, zeker een...

Zoals gevraagd was er een tafel voor ons zowel binnen als buiten gereserveerd, we hadden de keuze. We zijn zeer goed en vriendelijk bediend. Echt heel toffe opdienster, zeker de 2de die we hadden. Het eten was erg verzorgd en mooi opgediend en zeker genoeg. We waren met zeven, geen probleem om a la carte te eten, iedereen vond het super lekker. Prijs/kwaliteit; niet duur en prima. Ook de koffie 's waren lekker en steeds met een glaasje eierlikeur bij. Dikke pluim!!

Luc

Brasserie

Alledaagse keuken-gewoon goed voor de snelle hap. Restobooking=juiste prijs!Afzonderlijk besteld ; te duur.Wel vriendelijke bediening! Basic interieur.