Beoordelingen van Zuster Agnes

Online reserveren
8.5
Els

Prima

Zeer goed restaurant, heel vriendelijke bediening, goede keuken!

nancy

matig

het is spijtig dat het hier gaat om afgebakken broodjes en koffiekoeken. voor zo een zaak mag dit toch wel vers van de bakker. de tafels veel te klein om alles op te zetten ze zouden beter gaan voor een buffet wat we hebben gekregen was lekker maar te duur voor wat we gehad hebben. luxe ontbijt kost 19€ per persoon te duur.

Peter

Brasserie

Toffe ligging vlakbij zimmertoren , ook interieur en sfeer zaten goed , maar de bediening kan beter ,de communicatie tussen het personeel loopt niet zo vlot , verkeerde drank gekregen en ook aan andere tafels liep het niet zo vlot,frietjes vergeten en dergelijke .Ook eten kon beter , wel verse produkten maar ik vond de kip in de vidé nogal taai .Wat mij persoonlijk ook stoorde was dat als het personeel niets te doen had (in een restaurant ???) hingen ze wat aan de toog of met de smartphone prullen en ik maar zwaaien voor de rekening , sorry zoiets hoort niet . Wel leuke lokatie voor een hapje en een drankje niet om te dineren .Iets kindvriendelijker kan geen kwaad .

Carine

Ok

Zeer lekker gegeten voor een eerlijke prijs. Tassen thee en koffie zijn groot en zijn goed gevuld. Dat is op veel plaatsen wel anders.

Carine

Ok

Geert

gezellig en lekker

een gezellige brasserie, vriendelijke bediening en lekker eten.

SANDRA

EEN ECHTE AANRADER, HET LOONT ZEKER DE MOEITE!!!!

Er was een gezellige drukte, we hebben niet lang moeten wachten om te eten, ondanks dat er veel volk was!! Het eten was heel mooi gepresenteerd, en was super lekker!! Hier komen we zeker nog is terug!!!

pascale

Heb super lekker gegeten, leuk interieur en...

Heb super lekker gegeten, leuk interieur en goede bediening. Komen zeker nog eens terug. Scampis look zijn een absolute aanrader.

Ward

goed eten tegen een betaalbare prijs

lekker gegeten in een aangename sfeer. Ze kunnen me zeker terug verwachten