Beoordelingen van Tables

9.1
Ellen
Ellen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Heerlijk eten en nog betere service

Deze familie heeft ons uitstekend verwend! Zoon en dochter zorgen voor een uitstekende service. Moeder wist ons te bekoren met heerlijke gerechten en vader zorgt dat niemand iets te kort komt. Een perfecte combinatie. Enige kleine minpuntje: het decor kan een paar vernieuwingen gebruiken. Maar samengevat: topadres!

Sara
Sara beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Geweldig

Geweldig goed gegeten, en goede service

Britt
Britt beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Huiselijke gezelligheid met topkwaliteit gerechten

Superlekker gegeten, super vriendelijke bediening, gezellig kader, topkwaliteit gerechten. Voor ons het beste restaurant van de restodays!

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker hapje vooraf, en daarna zalig gegeten...

Lekker hapje vooraf, en daarna zalig gegeten in een mooi kader. Zeer vriendelijke bediening met gedetailleerde uitleg over de gebruikte producten. Een echte aanrader. Luc, Herenthout

Luc

Zeer goede kwaliteit en aparte detailbediening

Het eten (3-gangen) was van zeer goede kwaliteit, zelfs de 3 equisehapjes rekening ik als een apart gerecht ! De aparte bediening werdt tot in de kleinste details uitgelegd en de oorsprong ervan mbt. tot het wildgerecht met gegarandeerde diervriendelijkheid. De sfeer is daar optimaal > dus ook best tafeltjes van 2. Met goede achtergrondmuziek op een aanvaardbaar volume.

An
An beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top locatie, top bediening en top eten

Dit is echt een aanrader. Sfeervol kader, super lekker eten en heel vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit klopte het plaatje ook. Wij komen zeker terug.

Stijn
Stijn beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Ideaal avondje weg

Eten in een aangenaam kader. Perfecte menu, goede service en veel gezelligheid troef.

walter
walter beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

tafelen in Table: subliem van eten

Ons ontvangst was al heel vriendelijk. De sfeer aangenaam. Ons aperitief hapje was super en het werd alleen maar beter. Het eten was gewoon subliem!!!! De vader en zoon die ons bediende erg vriendelijk en correcte uitleg over wat er op ons bord lag. Dit doen we zeker nog eens over

Christel
Christel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

tafelen in Table: om duimen, vingers en liefst...

We trokken met onze vijf oudere kinderen naar Table, tot dan een voor ons onbekend restaurant. De patience maakte meteen een goede indruk op ons: een glaasje erwtensoep met curryroom, een hapje paling in 't groen op Lierse wijze en nog een kleine amuse. De presentatie hedendaags en verzorgd. Vervolgens een pallet Franse nestduif en met ganzenlever waarin truffel verwerkt zat en rode biet op drie wijzen gepresenteerd met een couscous waarop een toefje marmelade met rode biet prijkte. Heerlijk!! Maar de Noorse Skrei op een bedje van ratteaardappelpuree,prei en spinazie in een zee van sabayon van Duvelsaus was om duimen en vingers van af te likken. Kon het dessert ons nog meer bekoren? Absoluut!!Een van de kids vroeg: hier zou je toch liefst de restjes van het bord gewoon aflikken. Hoeft het verder betoog dat de keuken van dit restaurant ten zeerste aan te prijzen is?