Beoordelingen van Het Moment

Online reserveren
7.7
Jan

aanrader

het is een zeer goed adres voor te gaan eten. we hebben er al meermaals geweest en er is eigenlijk niets negatief op aan te merken.

Guy

Lekker eten gegarandeerd

Gezellig, lekker eten en uitstekende bediening, ons favoriete tête à tête taverne/restaurant

Linda

fantastisch

Is een heel goed restaurant,heel goede keuken en heel vriendelijke bediening. Niks is teveel voor deze mensen, je mag veranderingen aanbrengen aan je menu en dit wordt allemaal aanvaardt met een glimlach

Luc

vuil restaurant

Het bestek in het restaurant was vuil. Ook op de grond lagen overal papiertjes. De bediening was vriendelijk maar verre van perfect. Het eten zelf was ook een tegenvaller. Hoewel we gereserveerd hadden wist niemand hiervan. Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar!!!

Tony

klasse

met het goede weer was dit een geweldige ervaring

Pieter

uitstekend

Kom al jaren in deze zaak en niet alleen voor een etentje maar ook om een hapje of een pannenkoek of wafel te eten.Altijd een goede en vriendelijke bediening gekregen.Men kan ook iets vragen wat niet zo direct op de kaart staat en in de maten van het mogelijke worden U wensen uitgevoerd.

Bert

Aan te bevelen!

Zeker aan te bevelen voor als je met enkele mensen wil gaan eten, minder voor een intiem etentje; behoorlijk groot restaurant.

pascale

aangenaam en rustig

geen aanvullingen

Klaartje

Lekker eten, goede prijs. Ze hebben een mooie...

Lekker eten, goede prijs. Ze hebben een mooie tuin om gezellig te eten met familie of vrienden. De bediening verloopt zoals het hoort. Vlot te bereiken, parking genoeg.

Rina

Wij bezochten deze brasserie op zaterdagmiddag,...

Wij bezochten deze brasserie op zaterdagmiddag, drukke marktdag in Lier. Wij werden verrast door de hartelijke ontvangst en goed uitgebalanceerde kaart met suggesties. Ook de wijnkaart is een troef voor dit sympathieke adres. De versheid van de gerechten, presentatie en fijne bediening zal ons zeker teruglokken naar het Moment !