Gluten free promised. Chief then refused to...
Gluten free promised. Chief then refused to make it. We left. Dreadful service.
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Gluten free promised. Chief then refused to make it. We left. Dreadful service.
We kozen een wildemenu, maar de echte lekkere wildsmaken waren er totaal niet. Niet in het vlees, niet in de saus. Ook de groentjes die er bij waren voldeden ons niet. De bediening was niet slecht, maar bv. de kledij van de kelners was maar zozo… ze stonden ook constant te praten en re GSM-en aan de toog. Het koffieapparaat achter de toog (wellicht de stoommachine) was irriterend lawaaierig. De prijs was in verhouding tot de kwaliteit, en dat had ons er misschien al moeten wijzen dat dit niet echt top kon zijn. De toiletten waren niet in orde. Er was van alles stuk of afwezig. En het eten (soep en hoofdgerecht) was niet echt warm… de soep was wel lekker.
it was cold, waiters looked stressed, food was mediocre
Het restaurant was niet open/ er was niemand aanwezig. Er hing ook geen bordje of dergelijke waarop stond dat ze uitzonderlijk gesloten waren. We hebben aan de deur met een aantal andere mensen gewacht tot kwart voor tien! En dan zijn we doorgegaan omdat er nog steeds niemand was. We zijn hier dus ook niet gaan eten. Ik vind dit enorm jammer!
Onvriendelijke bediening, moesten lang wachten op alles, en het eten was niet vers en heel slecht klaargemaakt. Mij zien ze niet meer
Wij zijn heel bot en heel onbeschoft ontvangen ! Personeel had geen oog voor mijn online reservering! Wij komen regelmatig eten en hebben dit nog nooit meegemaakt! Hopelijk wordt deze commentaar door het management gelezen!!… Wij zijn uiteindelijk ergens anders gaan eten omdat wij gewoon niet geholpen werden….. vond dit echt niet kunnen! ! !
Verschillende drankjes werden dubbel aangerekend. Bijna 43 euro teveel aangerekend. Toen ik vroeg naar een correcte print kreeg ik een heel vraag excuus dat dit niet kon door het kassasysteem. Geen enkel excuus naar mij toe ivm hun fouten. Dus nooit nog het Moment. 0 op 10 mag je noteren..
Ná reservatie plaatst u ons achteraan tussen de rommel!!! Eten was snel en ondermaats!
We hadden een aperitief gevraagd en kregen eerste de wijn voor het hoofdgerecht. Op het hoofdgerecht hebben we 1u30 moeten wachten , nadat wij gevraagd hadden dat men ons niet vergeten was ? . het restaurant zat NIET vol. Hadden ook een fles bruiswater gevraagd en kregen ook na te moeten vragen omdat het vergeten was een fles plat water. Het hoofdgerecht “ vlees was koud en smaakloos.