Beoordelingen van Het Moment

1204 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
Online reserveren
7.6
1204 beoordelingen
datum score
placeholder
Sander
Beoordeeld op: 12/01/2019

Geen bediening, personeel kijkt niet om naar...

Vanavond hebben we deze zaak bezocht en we hebben langer dan 30 minuten aan een tafel gezeten. Na meermaals proberen te bestellen zijn wij, net zoals een andere tafel gasten, gewoon weg gegaan. De ober negeerde ons compleet en stond achteraan te tokkelen op zijn gsm. Wanneer hij dan toch moest passeren keek hij gewoon de andere kant uit.

Jozef J.
Beoordeeld op: 07/02/2018
Jozef J. beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

dicht bij onze woonplaats in hartje lier...

dicht bij onze woonplaats in hartje lier

Ronny
Beoordeeld op: 18/12/2017
Ronny beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Trendy kader

Lekker en prijsbewust met groupon, dranken...

Lekker en prijsbewust met groupon, dranken prijselijk,

Marine B.
Beoordeeld op: 01/01/2017

Zonder problemen online gereserveerd voor 3...

Zonder problemen online gereserveerd voor 3 personen op oudjaarsavond. Toen we rond 18u30 aankwamen bleek het restaurant gesloten te zijn. Blijkbaar waren jullie maar tot 17u open, hiervan hebben jullie ons niet op de hoogte gebracht. Het enige wat we te horen kregen was " Dat is een foutje van de baas" zelfs nog geen excuses gekregen. Dit is zeer ondermaats! Wij zijn altijd graag bij jullie komen eten maar dat is nu toch gedaan.

Vital C.
Beoordeeld op: onbekend
Vital C. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Niettegenstaande een bevestigingsmail van de...

Niettegenstaande een bevestigingsmail van de reservatie, en een herinneringsmail blijkt het restaurant gewoon dicht op de betreffende avond.... Daar sta je dan.

Johan P.
Beoordeeld op: onbekend
Johan P. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Beste, Daar ik online kon reserveren op 24dec...

Beste, Daar ik online kon reserveren op 24dec had ik niet verwacht dat ik enkel de kuisploeg tegenkwam in jullie mooie zaak. Ik vindt dit echt niet kunnen!!! Gelieve de dagen te schrappen dat je online NIET kan reserveren!! Dit is voor mij een rit gespaard en een desolutie minder. Mvg, Johan Peeters

Martine S.
Beoordeeld op: onbekend

voorgerecht kwam niet overeen met voorgestelde;...

voorgerecht kwam niet overeen met voorgestelde; lange wachttijd tussen gerechten

Michael
Beoordeeld op: onbekend

De avond was het een redelijk luidruchtige...

De avond was het een redelijk luidruchtige bedoeling. Alle tafels stonden redelijk dicht bij elkaar wat een normale communicatie bijna niet mogelijk maakte. Bovendien moesten wij, denk door de drukte, tussen ons voorgerecht en hoofdgericht meer dan uur wachten.

Rosita
Beoordeeld op: onbekend

Het eten was lekker . We hadden gereserveerd...

Het eten was lekker . We hadden gereserveerd tegen 19 u en we kwamen aan er was geen plaats , we moesten even wachten tot er iets vrij kwam . ze hebben hun wel ge excuseerd maar de service ging veel te snel , en alles kwam veel snel achter mekaar , we konden niet snel genoeg buiten zijn . In heel Lier was er heel weinig volk ,had dat er iets mee te maken . Als we anders bij jullie eten was het heel anders . Nu snel snel snel . Onze vrienden vonden het ook jammer . Heel spijtig. Groetjes

An
Beoordeeld op: onbekend

Beste, Wij kwamen met 5 vriendinnen eten met...

Beste, Wij kwamen met 5 vriendinnen eten met flairbon. 1 van onze vrienden was een beetje later. We melden dit en toch komt ons eten onmiddellijk. Ook het eitje voor de 5e vriendin die er nog niet was. Dit werd na onze vraag toch nog even weg gezet. Tegen de zin van de keuken volgens onze ober. Een koud ei zou toch tegen iedereen zijn zin zijn, toch? Dus wij maar met 4 beginnen eten zonder onze 5e vriendin, jammer! Daarnaast staat in die flairbon dat je mag kiezen hoe je je eitje wenst, dit bleek niet het geval. We kregen allen een roerei, toen we hier iets van zeiden kregen we het antwoord dat dit altijd werd gegeven. Dus ook geen keuze voor ons... Ook erg jammer! Klant is koning? Een klant met een flairbon blijkbaar niet.

datum score