Beoordelingen van Gozar Brasserie

Online reserveren
8.9
Danny

Reeds enkele malen bezocht. Steeds smakelijk...

Reeds enkele malen bezocht. Steeds smakelijk en verzorgd. Kindvriendelijk. Menu gevarieerd en en voor elke prijsklasse.

danny

Ideaal om met collega's na het werk een fris...

Ideaal om met collega's na het werk een fris pintje of een lekkere pasta mee te pikken. Ruime parking, goede bediening en mocht het een beetje té laat worden ... bloemenzaak Van Gastel in net naast de deur. Ook voor een romantisch etentje (mochten de bloemekes niet volstaan), kan je hier terecht. De menu is eenvoudig en volledig naar het concept van een Bistro. Welliswaar een Bistro met hoog kwaliteits gehalte !

Klaartje

Brasserie Nick heeft een uitgebreide kaart,...

Brasserie Nick heeft een uitgebreide kaart, met ook vaak suggesties. Het interieur doet een beetje landelijk aan, en is wel gezellig. Dit restaurant is ideaal om eens te komen eten als het mooi weer is, omdat ze een leuk terras hebben dat uitkijkt over een weiland. Het eten is goed, maar toen wij er waren vlak voor hun vakantie, stond de helft niet meer op de kaart. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Het enige minpuntje was de bediening, we hebben een 15 min gewacht op onze kaart en na het hoofdgerecht werden we ook aan ons lot overgelaten.Bediening was wel vriendelijk. Je kan ook gewoon iets komen drinken, de cocktails zijn erlekker. Ideaal voor een zomeravondje.

Joeri

top

Ik kan maar maar één woord vinden waarmee ik dit kan verwoorden: Top ! het plaatje klop helemaal, lekker eten, mooi kader en een goede en vlotte bediening.

Nadine

Top!

Zeer lekker gegeten en zeer goede en vriendelijke service! Er is geen ontkenning aan de nwe uitbaters hebben verstand van horeca! Proficiat doe zo voort dan wordt dit een meerwaarde in Kontich en omstreken!

Harry

aangenaam uitje

Vriendelijke, correcte bediening. Garnaalkroketten: perfekt, mét garnalen, waaier van vis: voortreffelijke verse smaak. crème brulé: zoals het hoort. Kortom deze brasserie is een aanrader. Beperkte kaart , waardoor de producten vers zijn . Wel aangeraden om vooraf te reserveren. Eén klein min-puntje. Met kleine kinderen is het wel iets té rumoerig. Akoestiek ?

myriam

Prima

Vroeg op de middag , dus lekker rustig. Gastvrij ontvangst, voldoende keuze tussen brasserie en echtere restaurantgerechten. Flinke portie visreepjes in tempura, met frisse witlofsla gegeten, erg lekker, lekker glaasje wijn erbij , dessertje en n koffie erna. Tafelgenoot had een goedgevulde fajita. Allebei met een zeer tevreden en voldaan gevoel van tafel gegaan.

Ann

EEN AANRADER

Lekkere keuken, gezellig interieur en super vriendelijke bediening. Afwisselende kaart met regelmatig nieuwe suggesties. Het is duidelijk dat deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Een aanrader !

Harry

Aanrader in zijn klasse

Eerlijke gerechten, klassiek maar goed gepresenteerd. Vrij goede wijnkaart voor een brasserie. Vriendelijke, gemoedelijke bediening.