Beoordelingen van Condacum

7.0
Thierry
Beoordeeld op: 30/07/2019
Thierry beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Prachtig kader, lekkere keuken, aangename bedie...

Geheel vernieuwd met een aangenaam trendy, hedendaags interieur. Een paar grote tafels maken een familie-bijeenkomst gezellig en geven een thuis-gevoel. Het eten was vers, lekker en het zicht door de grote deuren naar de keuken geeft vertrouwen!

Stefaan
Beoordeeld op: 13/07/2018

Niet goed, gewonekost

Geen borrelhapjes Voorgerecht al bij aperitief gebracht Sliptongen niet gebakken maar gestoomd Bijhorende groenten zwommen in de olie

Linda
Beoordeeld op: 21/11/2017
Linda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

veel lekkere groenten en tof geserveerd

we zijn hier al regelmatig geweest op maandag middag. Het menu is zeer goed, heel gevarieerd met diverse groentjes en een lekker slaatje. Ook het vegetarische menu is een aanrader. De bediening is de eerste malen een beetje stijf en terughoudend, van zodra ze je kennen dan merk je verandering in de bediening. Dit is een vrij groot restaurant en heel veel zakenmensen lunchen hier op de middag. Het eten is alleszins fantastisch en de businesslunch op de middag is best betaalbaar!

Louisette
Louisette beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Etentje met twee

Aangekomen rond 17u30. Geen reservering gemaakt maar toch zonder enige probleem nog een leuk tafeltje toegewezen gekregen. Goede en vriendelijke service. Resto was rond 19u zo goed als volzet. Cliënteel was hoofdzakelijk ouders, grootouders met kinderen/kleinkinderen. Niet echt een jong publiek. Heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met het prijskaartje! Wel heel lekker gegeten en voldoende grote porties. Voor hoofdgerecht, gevolgd door koffie en water bij het eten betaalden we 100 Euro voor ons beide. Redelijk prijzig eigenlijk. Zou er nog naar toe gaan maar zeker geen familiediner reserveren (en alles zelf betalen). Ook voor mij te duur! Sorry hoor.

Joris

water aan de prijs van huiswijn

We dachten een snelle lunch te nemen, maar duurte te lang voor ons. We namen het lunch menu omdat we ervan uitgingen dan snel maar correct bedient te worden. Het eten was in orde, juiste prijs-kwaliteit. Aangezien het warm was hebben we wel 3 flessen water gedronken. bij de afrekening bleken deze 27 euro te kosten. Op dat moment voel je je wel een beetje bestolen: 27 EURO VOOR EEN PAAR FLESSEN WATER. Water zou gratis moeten zijn zoals in vele andere landen.

Louisette Aerts
8 Beoordelingen
Beoordeeld op 29/10/2015

Ja, wat het water betreft heb je wel gelijk. Is in sommige van onze resto's belachelijk duur! Spijtig eigenlijk want dit doet echt afbreuk aan dit restaurant. Misschien zouden meer klanten hierover een opmerking moeten maken....

Ingrid

Valentijnsetentje

Wat een romantisch valentijnsetentje had moeten worden is geeindigd in 1 grote teleurstelling.Als voorgerecht bestelden we ieder een halve koude kreeft.Reeds bij het opdienen merkte ik dat deze onvoldoende gegaard was( nog glazig). Ik heb toen iemand van het personeel gevraagd de volgende halve kreeft(gegrild) meer te garen daar ook de smaak van half rauwe kreeft tegenviel. De 2e kreeft was echter net als de 1e . Mijn bord werd naar de keuken teruggestuurd en zowel de zaalverantwoordelijke als de kok beweerden het tegengestelde. Sorry maar een half rauwe,glibberige kreeft kaner bij mij en mijn echtgenoot echt niet in! Beide borden gingen zo goed als onaangeraakt terug naar de keuken. Excuses heb ik niet gehoord, men liet 'mij verstaan dat zij geen fout hadden gemaakt... De rekening(125€) hebben we volledig betaald, de bijhorende wijn staat nog in de emmer veronderstel ik. Ik kon niet vlug genoeg deze zaak verlaten waar men mij respectloos en bijna grof behandeld heeft. Nee voor mij geen kreeft meer de eerstvolgende maanden.

sylvie

goed adres

we gaan geregeld en steeds zeer tevreden gezellige restau,bistro goede keuken,goede borden en lekkere smaken,steeds op hetzelfde niveau mooi interieur,service oke,je krijgt waar voor je centen ook aangenaam voor met familie en vrienden te gaan eten mooie suggesties en menu's geen spijt als je daar geweest bent...

alberic

prima service; goede prijs/kwaliteitsverhouding

van november tot heden een 4 tal keer gaan eten (4 tot 12 personen) in Condacum. meestal keuzemenu, vandaag à la carte. aangenaam kader, schitterend terras bij mooi weer. alles netjes. vriendelijke en correcte bediening. goede prijs kwaliteitsverhouding wij en onze vrienden/familie hebben steeds lekker gegeten in een aangename sfeer. wij zijn tevreden klanten en keren zeker nog terug

jose

Etentje met 6 op 1 aug 2014

EErts en vooral vraag ik mij af hoe ssommige mensen iets kunnen afbreken waar het zeker goed is. Kort, vandaag met zijn 6 er gaan eten, goede bezetting, onze tafel ingenomen op het terras. Ik kan zeggen dat alles wat mij hier werd voorgeschoteld uitstekend was, en dit ook met een perfekte bediening. Hier was geen sprake van te wachten op brood, na dit driemaal gevraagd te hebben. Ik wens de uitbaters en het personeel van harte proficiat. Doe zo verder. Duprez Kortrijk met vrienden uit Antw'n en Daknam.

Julie

vergane glorie

In 2010 gingen we voor het eerst bij condacum eten. Toen viel het erg mee en alhoewel het er nooit goedkoop was, waren we tevreden en gingen we er nog. In 2012 vonden we het al heel wat minder maar nog ok. In december 2013 gingen we er voor laatst en we plannen niet er nog te gaan. Het enige dat niet veranderd was is dat het er niet bepaald goedkoop is. 280 euro voor 4 is ok als het lekker is en dat was het niet. We hadden het gevoel in een fabriek te eten, de haas was uitgedroogd, 2 van de 4 mensen aan onze tafel kregen een amuse na het voorgerecht en daarvoor dus niets. Dessert was wel ok, voorgerecht was niet lekker.