Beoordelingen van Oud Antwerpen

166 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
Online reserveren
7.7
166 beoordelingen
datum score
Frank
Beoordeeld op: 08/01/2017

bediening aan trage kant en zaken vergeten...

bediening aan trage kant en zaken vergeten

blanda
Beoordeeld op: onbekend

hadden filet pûr besteld, maar stuk vlees was...

hadden filet pûr besteld, maar stuk vlees was wel erg klein. Côte à l'os had extreem veel oneetbaar vet (hebben dit ook al in andere restaurants gegeten en had niet zoveel "oneetbaar" vet. De frieten waren zo hard dat ze gewoon pijn deden om te kauwen (dit is de mening van al de tafelgasten). De restant frieten van andere tafels werd opnieuw gebakken en daarna terug geserveerd waardoor ze dus inderdaad droog en te hard waren.

Lydia
Beoordeeld op: onbekend

Lange wachttijden, minderwaardig vlees, brood...

Lange wachttijden, minderwaardig vlees, brood bij voorgerecht hebben we moeten vragen ( escargots zonder brood), slechte frieten (zelfs mijn kleindochter van zeven jaar vond ze slecht), koffie oud Antwerpen trok op niks, een nagerecht hebben we dan maar achterwege gelaten. Ontvangst en bediening niet al te vriendelijk.

Peter
Beoordeeld op: onbekend

Hadden verwacht toch minimaal anderhalf uur...

Hadden verwacht toch minimaal anderhalf uur binnen te zijn maar binnen het uur hadden we ons voorgerecht hoofdgerecht en koffie/thee na al naar binnen. Mag wel iets rustiger aan. Komt over dat ze je snel weer buiten willen. Zeker met regenachtig weer ruik je honden en als je dan zit te eten en er zitten diverse honden binnen, vinden we dit niet smakelijk / fris.

Imre
Beoordeeld op: onbekend

de vispannentjes waren niet gegratineerd, het...

de vispannentjes waren niet gegratineerd, het was één pap dat naar niets smaakten. er is ons ook niet gevraagd of dat we een dessert wensten. wel werd ons onder lichte dwang aangeraden om onze rekening te betalen. nog nooit meegemaakt.

Van Hooydonck
Beoordeeld op: onbekend

Drukte was enorm. Veel te weinig personeel....

Drukte was enorm. Veel te weinig personeel. Niet afgeruimde tafels op terras. Toog stond vol met niet afgewassen glazen. Personeel kon duidelijk de werkdruk niet aan , dit is geen verwijt naar het personeel. Wij hebben besloten om ergens anders te gaan eten omdat wij niet kunnen genieten van een maaltijd terwijl wij moeten vaststellen dat het personeel zich ongehoord moet uitsloven.

Jozef
Beoordeeld op: onbekend

- de gekozen wijn was niet beschikbaar - een...

- de gekozen wijn was niet beschikbaar - een gast kreeg zijn hoofdschotel niet: vergeten - als die hoofdschotel dan toch kwam zag het er niet uit - een kleine expresso koffie werd ik grote glazen geserveerd

bruno
Beoordeeld op: onbekend

Na 1uur te wachten hebben we de ober gevraagd...

Na 1uur te wachten hebben we de ober gevraagd of ze ons niet vergeten waren. hij ging het na horen . 15minuten later kwamen ze met het hoofd gerecht maar we hadden ons voor gerecht nog niet gekregen dus weer wachten uiteindelijk na 1.5 uur hebben we ons voor gerecht gekregen .

Anki
Beoordeeld op: onbekend

Het personeel is vriendelijk maar niet alert....

Het personeel is vriendelijk maar niet alert. Komt niet professioneel over. Beter een keer téveel vragen of alles naar wens is...de juffrouw mag heel wat discreter zijn. Té luide onbeduidende opmerkingen. Bereiding v toast champignon is geen toast met champignonsaus... Asperges met gamba's : asperges niet vers? Gambas té hard gebakken. Geheel was niet lekker. De vleesgerechten ribeye en tartare waren heel goed. Witloofsla alleen maar lekker met verse mayonaise

Yllie
Beoordeeld op: onbekend

Na een half uur wachten op ons eerste drankje,...

Na een half uur wachten op ons eerste drankje, toch even een seintje gegeven aan de ober. Dan nog kregen we niet direct ons drinken. Na ons nog drie tafels toegekomen die hun drank wel al hadden gekregen. Dan kwamen ze al met het hoofdgerecht, terwijl we eerst een portie warme hapjes besteld hadden. Dan maar zonder warme hapjes als start... De ober vergat bij mij op te nemen wat ik bij mijn asperges wilde (frietjes, puree,...). Met als gevolg dat enkel mijn tafelgenoot een portie kroketten kreeg (bij haar werd het wel gevraagd, maar ik was toen nog de menukaart aan het bekijken om mijn keuze te maken). Ik vroeg dan zelf maar om puree bij, die ze gelukkig wel snel brachten. De hoofdschotel was wel lekker, één asperge nog wel met deel schel aan. Als dessert bestelden we rijstpap en crème brulée. In plaats van deze gelijktijdig te serveren, brachten ze eerst mijn rijstpap. We moesten nog 'even' wachten op de crème brulée (wat dan toch wel net te lang duurde). Beter was geweest de gerechten samen te serveren. Uiteindelijk brachten ze de crème brulée, die niet gebrand was! Schandalig dat ze dit zo durfden serveren. De suiker was totaal niet gekarameliseerd en lag er gewoon opgestrooid, enkel een klein stukje was gesmolten. Dit was duidelijk niet met een brander gedaan maar enkel opgewarmd in de oven. Elke amateurkok weet dat dit niet de bedoeling is en je met je lepel een 'krak' moet horen als je op de verharde suiker klopt. Onze conclusie is dat er zowel organisatorisch bij het opdienpersoneel, als bij de chefkok die het eten doorgeeft, toch wel meer professionaliteit verwacht mag worden. We vinden het niet erg van soms even te moeten wachten, als de rest dan wel in orde is. Hopelijk zijn jullie hier iets mee. Met vriendelijke groeten, Yllie Smits

datum score