Beoordelingen van Chopin

7.1
Lieve
Beoordeeld op: 04/05/2019
Lieve beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

gewoon gegeten maar zeer onvriendelijke ober....

gewoon gegeten maar zeer onvriendelijke ober. kan beter lessen gaan volgen in klantvriendelijkheid. zo arrogant

Jeanne

Mug in de puree - geen excuses van de bediening

Ben deze middag, vrijdag 18 december 2015 met 2 vriendinnen gaan lunchen in de Chopin. Met 2 bestelden we ieder een vispan, de dagschotel van de dag. Het zag er eerst goed En lekker uit. Bij aanvat van de maaltijd, zat er een mug inde puree. De mevrouw die ons bediende werd er in geroepen. Zij antwoordde dat ze thuis ook nog muggen heeft en het aan de kok zou melden. Als reactie kregen we 'allee hoe kan dat nu?' Nadien bestelde een van ons een verwenkoffie mini. De mevrouw bracht zen gewone koffie. Toen we haar weer contacteerde, wilde ze de pralines inpakken en meegeven. Het eten was lekker, maar de bediening was ondermaats. Ik ga dit eethuis niet aanbevelen aan mijn vrienden. Jammer!

Eddy
Eddy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Een ieale verbetering

Het terras heeft nu een afrastering. Dit is een zeer goede verbetering: zowel voor de verbruiker als voor de fietser die er passeert. Vriendelijke bediening en verzorgd en lekker eten.