Openingsuren
Nu open Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website

Bistro de Modern is de ideale verpozing bij een bezoek aan de historische stad Diest.
Het trendy en stijlvol interieur zorgt ervoor dat zowel jong als oud zich hier thuis voelt.
Van een snelle lunch tot een uitgebreid diner stelt Bistro De Modern u een evenwichtige kaart voor met zowel klassieke als vooruitstrevende gerechten. Alles wordt voor u à la minute bereid met dagverse producten.

Valère
Beoordeeld op: 11/07/2018
Valère beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker eten, prijs kwaliteit heel goed, vlotte...

Lekker eten, prijs kwaliteit heel goed, vlotte bediening. Een minpuntje: leg per persoon een afzonderlijk papier op tafel.

Marina

we komen er wel vaker,steeds oke....

we komen er wel vaker,steeds oke.

Marina

lekker eten,gezellig rest....

lekker eten,gezellig rest.

Marie-Paule

Een aanrader! Zeker proberen!

Het was mijn eerste bezoek aan deze bistro. Heel lekker gegeten, ruime porties en iedereen was het er over eens, een aanrader!

winand

zeer aangenaam

zeer goed voor te eten vriendelijk mensen en leuke bediening , en men krijgt genoeg waar voor zijn geld ,

Thalissa

Goed Maar .....

Het was zeer gezellig het personeel was super vriendelijk een dikke pluim min punte lang wachten op u eten en we hebben vernomen dat het geen verse tomatensoep was ze kwas uit blik ! Hadden ze geen meer? Voor fe rest was alles zeer lekker!

Dierickx-De Borger

TOMATENSOEP uit een blik ???????

Zeer lekker eten, wel enorm lange wachttijden, vraag er wel NOOIT TOMATENSOEP MET BALLEKES van de kaart. Deze soep komt regelrecht uit een blik terwijl met weinig moeite een verse tomatensoep kan gemaakt worden (EEN ZEER GROOT MINPUNT VOOR DE KOKS DUS), misschien was de verse soep net op maar dit betwijfel ik, of tenminste had men dat dan moeten komen verwittigen. De zeer vriendelijke bediening maakt wel heel veel goed, een dikke pluim voor deze mensen.

Andre

Een aanrader

Het eten was zeer lekker en mijn gasten vonden het ook fijn. Minpuntje :Zelf moest ik twee keer achter drank gaan omdat er niemand aanspreekbaar was.Zelfs de tweede maal bij de bestelling van de koffie was men deze vergeten te brengen en moest ik opnieuw zelf gaan bestellen. Dit laatste is bijzaak.

karine

goed