Beoordelingen van Innesto

8.6

Topgastronomie

We hebben genoten van een schitterend menu waarvan alle elementen op een haast artistieke wijze werden gepresenteerd. Aangepast wijnpakket was van uitstekende kwaliteit en de afsluitende koffie met huisgemaakte friandises was heerlijk. Een bijzonder vlotte en coirrecte bediening maakte dat wij een schitterende avond hebben beleefd. Fijn ook dat de chef even kwam groeten en vragen of alles naar wens was verlopen.

Nele

Een geweldige ervaring

Alles tot in de puntjes verzorgd. Ook de bediening was top. We konden uitbreiden naar 4 gangen en namen nog een aperitief voordien. Het was een aanrader en we zullen zeker terug gaan!

Cathy

Heerlijke ervaring.

Fantastische keuken, ieder gerecht is eeen feest voor het oog. Vriendelijke bediening, in één woord subliem.

Pierre

De top

Zeer aangenaam, lekker, gastronomisch restaurant. Lichte keuken en lekkere wijnen

Martine

geweldige kookstijl

lekker gegeten in een mooi kader met vriendelijke ongedwongen bediening. Wij gaan nog eens terug

Johan

Heerlijke lunch - echt genieten

Aangename en vriendelijke ontvangst, fijne sfeer in het restaurant, vlotte bediening, ... . Prijs kwaliteit ook echt top (enkel de prijs van het aperitief viel ons iets tegen). We komen hier zeker nog eens terug!

een leuke toffe ervaring voor een faire prijs

Een drie gangen menu met de bedenking gaan we hier genoeg te eten hebben. Geen probleem bleek. Bij het aperitief al direct een uitgebreid palet van overheerlijke amuses. Aansluitend een fantastisch lekker op het vel gebakken stukje kabeljauw met de nodige aandacht voor bijhorende mousse, saus en groentjes. Ook het stukje rund was om duimen en vingers van af te likken. Dit alles ruim overgoten met de lekkerste begeleidende wijnen. Als 3de gang nog een heerlijk chocolade dessert. Als afsluiter nog een kopje koffie besteld met een 'zoetigheidje' bestaande uit assortiment van maccarons, javanais, bokkepootje, ... te veel om op te noemen. Het smaakte zoals het er uitzag: overheerlijk!

Guido

Super goed

Genoten van een verrukkelijk "proef" festijn. Een ganse avond gevuld met verfijnde lekkernijen en dito wijnen. Zeker een aanrader voor zich culinair wil laten verwennen. Gaan zeker nog terug.

Stijn

Culinair hoogstandje...

Van aperitief tot koffie : een streling voor het oog en tong. De verscheidenheid aan ingrediënten laten je genieten van verschillende smaken. Verrassend waren zeker de presentatie en het aanbod van lekkernijen voor bij de koffie. De chef kwam na het diner persoonlijk informeren; die ster is zeker en vast dik verdiend. Hier komen we zeker terug. Proficiat aan het hele team.

Johan

zeer goed

Dit restaurant heft onze verwachingen volledig ingelost. Aaangenaam en het etten was top.