Beoordelingen van Il Canniccio

9.9
sigrid
sigrid beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Super!!

Amai, zo lekker gegeten!! Heel vriendelijk voor mijn dochter van 4 jaar. Voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit heel goed. Heel goede bediening! Wij komen zeker terug!!

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

Super lekker eten in Heusden- Zolder

Uitgebreide kaart, heel vriendelijke bediening en super lekker gegeten!!

Fulvia

Gezellig, lekker, vriendelijk!

Gezellig en overheerlijk gegeten. Vongole en mosselen in een lekker sausje daar ga ik voor terug! super vriendelijk bediend door Mevrouw Marianne en personeel en Alberto de kok is niet te evenaren.

carine

Hier eten is een plezier voor de smaakpuppilen,...

Hier eten is een plezier voor de smaakpuppilen, alles is hier bereid met verse produkten en dat proef je meteen. Een heel aangenaam en gezellig restaurant . De chef is zeer vriendelijk en trots op zijn heerlijke recepten.

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in