Beoordelingen van Zoethout

Online reserveren
9.1
Steven

Rising star!

Toppertje voor culinaire fijnproevers! Sinds de opening in september 2013 hebben we nog geen enkele maand overgeslagen om het originele menu te ontdekken. Magnifiek om te zien/proeven hoe chef Laurens en zijn team steeds weer opnieuw met smaken en natuurlijke kleuren een schilderij op je bord toveren. Vlotte en deskundige bediening op niveau door 'the lady of the house' Lien, die telkens een perfect passende wijn weet te combineren. Top duo, top team! Een rijzende ster op niveau en een must voor elke liefhebber. Wij kijken steevast uit naar de volgende maand.

Martine

Van deze jonge chef gaan we beslist nog veel...

We waren aangenaam verrast bij ons bezoek aan dit jonge koppel. De ontvangst was hartelijk en we genoten van een glaasje bubbels en heerlijke hapjes op de binnenkoer van het restaurant. De gerechten waren verfijnd en het gebruik van eigen producten uit eigen tuin konden we wel appreciëren. Als afsluiter namen we de kazen. Deze werden origineel gepresenteerd op een kaaskar met als troef allemaal Belgische kazen. Voor ons een ware ontdekking van begin tot einde en zeker een reden om nog eens over te doen!

Marleen

Dikke proficiat !

Prachtige locatie, heerlijk eten, ontspannen sfeer! De passie van Laurens proef je in alle gerechtjes. Elke maand weet hij ons weeral te verbazen. Met een gulle glimlach volbrengt Lien perfect haar taak als gastvrouw. Mooie presentatie, aangepaste wijnen. De babyborrel in de feestzaal met terras was een topper. Zeer verzorgd buffet met broodjes en desserts.

Paul en patricia

Hemels

Dit restaurant is eentje uit de duizend. Haute cuisine van topniveau. Perfecte en snelle bediening. De chef kok en zijn echtgenote runnen deze zaak nu nog maar 1 jaar, maar hebben al heel wat naambekendheid verworven. Best reserveren. Prijs/kwaliteit verhouding ligt perfect. Zeker doen. Er is ook een feestzaal bij. Ben ik nog niet geweest. Paul B.

Archie

Op weg naar eerste ster?

Heerlijke keuken met een voorliefde voor pure ingrediënten. Combineer dit met een aangename bediening, lekkere wijnen en verrassende gastronomische vondsten en je hebt alle ingrediënten voor die eerste ster. De vraag is volgens ons niet 'of' maar eerder 'wanneer'. Proficiat aan het jonge en enthousiaste team.

Ignaas
Ignaas beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Ontgoocheld

Op zaterdagavond met vrienden het 5gangen degustatiemenu uit geprobeerd prijs/kwaliteit absoluut niet wat we er van verwacht hadden. De aangeboden wijnen waren wel van heel goeie kwaliteit. Het restaurant was voor een zaterdagavond maar half bezet dit zegt volgens ons meer dan genoeg! Wel heel mooi interieur en het personeel deed zijn best.

Shirley
Shirley beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een echte aanrader

Ik ben vorige week voor een derder keer gaan eten bij restaurant Zoethout. Opnieuw heeft de jonge chef ons doen verrassen met een combinatie van pure smaken. Het was een kunstwerk op je bord en een smaakbom in je mond. Ik wil zeker de enthousiaste bediening niet vergeten. Altijd warm ontvangen en tot in de puntjes verwend. Ik ga zeker nog terug!

Elke
Elke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Verrassend lekkere avond

Culinair hoogstandje bij uitstek! De gerechten waren tot in de puntjes verzorgd met unieke, nooit eerder geproefde smaakcombinaties. Ook de bediening was super met daarbij zeer lekkere, zorgvuldig gekozen aangepaste wijnen. Dit alles in een zeer mooi interieur waar je helemaal tot rust komt! Bedankt Lien en Laurens!

Valerie

TOP

Mooie locatie, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zeker een aanrader!!!

Vera
Vera beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een smaak avontuur.

Als je graag verrast en geïnspireerd wil worden op culinair vlak dan is Zoethout een aanrader. De chef Laurens durft ' out of the box' te denken en maakt van alledaagse ingrediënten iets van ongekende hoogte. Vanavond kon ik ondervinden dat ingrediënten ' van bij ons' werkelijk heeeeel lekker zijn als ze goed en op een creatieve manier worden klaar gemaakt. Niet enkel de smaakpapillen komen aan hun trekken ook je ogen worden verwent want elk gerechtje ziet er uit als een klein kunstwerkje, met hier en daar een bloemetje...of een speciaal soort groenten. Lien zorgt er als gastvrouw dan weer voor dat je je snel op je gemak voelt en dat alles vlot en gracieus wordt klaargezet voor alweer een volgende gang. Wat ik ook erg leuk vond was dat de chef en de hulpkoks elk op hun beurt een gerecht kwamen opdienen en er dan wat uitleg bij gaven. Een echte aanrader zou ik zeggen!