Beoordelingen van Un Autre Monde

10.0
pierre
Beoordeeld op: 12/11/2019
pierre beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Une explosion des papilles

L’adresse à ne manquer sous aucun prétexte sur Huy Une carte simple et de produit ultra frais travailler gastronomiquement, Que dire de l’Osso Bucco revisiter !!! Une merveille est bien leur plat signature. Nous avons hâtes de revenir pour leur nouvelle carte… Histoire à suivre

Bebete
Beoordeeld op: 18/06/2019
Bebete beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Ik heb mijn verjaardag daar gevierd. Kreeg...

Gezellig en de osso buco is echt lekker. Mooie locatie, zowel de eten aos de service was goed. De inrichting is ook mooi, goed voor stelen.

Thomas
Beoordeeld op: 27/05/2019
Thomas beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

superbe découverte

nous avons passé un très bon moment chez vous...repas excellent, très joli décor , vous êtes fort attentionnés avec vos hôtes. bravo à vous, votre adresse fait partie des meilleurs

Dujardin
Beoordeeld op: 01/04/2019
Dujardin beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Voyage culinaire...

Vous fairez un veritable plaisir à vos papilles dans un cadre intimiste et sophistiqué. Vous vous ferez servir par un personnel professionnel et de bons conseils. À recommander si vous voulez plaisir !

Dujardin
Beoordeeld op: 01/04/2019

Voyage culinaire...

reine
Beoordeeld op: 30/01/2019
reine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

superbe découverte

cadre très chaleureux, carte raffinée avec des produits frais et de saison, personnel très avenant mais sans artifices ..à l écouteurs client. C est certain, nous reviendrons

×
Logo

Nieuwe editie +150 restaurants topmenu's vanaf € 27 van 7 - 23 oktober

Met een account kan je al reserveren voor de RestoDays vanaf 27 september

Voordelen van je gratis account:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Maak hier je account aan