14/20 Gault&Millau
€€€
Dinsdag, Woensdag
Toon telefoonnummer Website

RONALD
RONALD beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Kwalitatief super

Dit is de derde keer dat ik hier kom degusteren, opnieuw kwalitatief super. Heb de driegangen marktmenu, met aangepaste wijnen genomen. Niets op te merken.

Anne-Sophie
Anne-Sophie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

belle expérience

Très belle expérience en général. Le service était très agréable et l'atmosphère apaisante. Les plats était très bon mais parfois un peu trop de mélanges de saveurs différentes.

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Fantastisch

Hadden geboekt via resto was vis menu wat ik niet zo graag eet wat ik vertelde en ze hebben speciaal varkenshaasje klaar gemaakt het was geweldig lekker heb nog nooit zo iets lekkers gegeten in mijn leven is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen 👍👍👍👍👏👏👏👏

Wiebke
Wiebke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Vriendelijk en persoonlijk onthaal. De bediening was vlot waardoor we voldoende ruimte tussen de gerechten kregen, maar dan ook weer niet te lang. Elke gang werd netjes uitgelegd en de aanbevolen wijn was super. Ook tussendoor werd er telkens gevraagd of alles naar wens was. Heel lekker gegeten voor een aanvaardbare prijs.

Hélène
Hélène beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

EXCELLENT

Nous avons passé un merveilleux moment! Tout était délicieux, fin, bien assaisonné. Des produits frais leur avec maestria! Service agréable, attentif et présent mais sans être pesant; Tout est mis en œuvre pour que vous passiez un merveilleux moment. Merci à Mr Nuyens et toute son équipe. Une adresse incontournable,

Patrick
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

A découvrir absolument.

Accueil super sympa avec visite de Philippe et de son épouse à notre table. La nourriture est succulente et très bien présentée. Le mariage des vins avec nos différents plats étaient divins. Nous y retourneront bien évidemment. Merci à Philippe et tout son team.

Paul

Une belle découverte

Accueil chaleureux. Mon épouse étant Française, ils lui ont immédiatement parlé en français (impeccable). Amuse bouche, entrée et plat délicieux et originaux. Pour un restaurant étoilé les contacts étaient relax et et les quantités suffisantes. Ils adaptent la rapidité du service à notre demande. Une belle découverte.

Roos
Roos beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner, Gastronomie

Zeker zonder honger van tafel en werkelijk...

Zeker zonder honger van tafel en werkelijk schitterende combinaties op het bord gekregen, maar, om eerlijk te zijn, eigenlijk de (zeer) hoge verwachtingen niet ingelost. Bovendien: als je een menu neemt met aangepaste wijnen, dan mag daar net iets meer van ingeschonken worden, zonder voor het laatste glas 7€ extra aan te rekenen. Alle drankenprijzen zijn trouwens exuberant. Ook in de bediening hadden we graag iets meer enthousiasme of tenminste liefde voor het metier gezien. Dan had het ons ook minder gestoord dat we zo vroeg al van tafel waren.

Daniel

Zeker een aanrader

Heel lekker gegeten en een prima bediening