Beoordelingen van La Durée

Schrijf beoordeling
8.0
MARTINEVAN HULLE
MARTINEbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 08/10/2015

gewoon heerlijk verdient zeker 2* !

wij waren super tevreden over onze avond . de menu was gewoonweg heerlijk een van de betere in onze reeks restaurants met * bezoeken ! hier komen wij graag nog terug ! tevens zullen wij dit restaurant aanraden aan onze vrienden . service kan echt wel beter .. brood zit nog in de oven even geduld ??? , zelf 2 maal om water en koffie moeten vragen ... vertrokken en geen kat die het heeft gemerkt . ook is het interieur echt wel gedateerd .

BrunoDeclercq
Datum restaurantbezoek: 29/06/2015

Ontgoocheld terug naar buiten...

Héél goede ontvangst door de gastvrouw en een serveerster. We waren stipt om 12u al in de zaak, omdat we nog moesten werken, wat ik ook meedeelde aan de gastvrouw. De sommelier kwam op terras de aperitieven vertellen, ik nam de coctail wat verfrissend was. Hij stelde het menu voor wat ons beiden aansprak. Een éérste (zo voorgesteld) amuse werd ons gegeven maar een tweede bleef echter uit? We waren eerst binnen, volgende klanten kwamen zéker een kwartier later dan ons. We werden echter samen bediend met nog twee andere tafels, keuken gaf dus drie tafels zelfde moment door. Toen we binnen plaats namen vroeg ikzelf aangepaste wijn en mijn vrouw spuitwater. Meermaals echter bleven de glazen spuitwater leeg en telkens moesten we erom vragen...Ok dat de fles niet op tafel wordt geplaatst maar aangezien er maar 7 tafels bezet waren en er 3 personeelsleden in de zaal rondliepen, moet dit toch opgemerkt worden!? Bij het voorgerecht werd er een ingrediënt (crumble) vergeten op mijn bord (ik kon vergelijken, vrouw nam hetzelfde :-). Niet onoverkomelijk, kan gebeuren, maar het is de cumulatie die het doet... Ondertussen waren we al iets na 15u (een lunchmenu...!?) en we kregen beide een koffie... Versnaperingen bleven na en tegen dat die eraan kwamen, was onze koffie al uit! Dan maar nog elk een koffie besteld(nogmaals elk 10 euro aangerekend, ondanks hun fout!). We zaten al serieus in tijdnood en vroegen de rekening, die nog een kwartier uitbleef! Serieus ontgoocheld naar buiten, we hebben al diverse sterrenzaken bezocht maar nog nooit zo'n negatieve ervaring gehad!

FreddyVan Roey
Freddybeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 28/06/2015

La durée - Restodays

Restodays was een ideale gelegenheid om met een 2** restaurant even kennis te maken.Alles van het begin tot laatste dessertje was fantastisch lekker! Enige puntjes van kritiek: - Voor een 2** restaurant...Hoofdgerecht "Mechelse koekoek"?? en geen andere keuze mogelijkheid. - Bediening vriendelijk, maar... zelf moeten aandringen om de rode wijn even te laten proeven en gedurende het eten water bij te schenken. - Vraag om melk bij de koffie te krijgen. Niettemin een aanrader.

Noeke-DavyCoppens-Borry
Datum restaurantbezoek: 24/06/2015

Voor herhaling vatbaar!

Super gegeten, leuke ervaring!

SofieBamelis
Sofiebeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 20/06/2015

Aangename kennismaking

Jeugdig, vlot, professioneel personeel. Lekkere huiscoctails en de gerechten vergezeld door de lekkerste streekbiertjes. Maar vooral frisse en superlekkere zaken op het bord.

StephanieMaddelin
Stephaniebeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 27/03/2015

Topkwalitei

Voor de 3de maal zijn we langsgekomen en steeds wordt je joviaal verwelkomd en bediend. Echte gastvriendelijkheid die iedere persoon waardeert en zich meteen doet thuisvoelen. De amuses zijn speciaal en topgeserveerd met een mooi smaakpallet die alles tot zijn recht doet komen. Alle gerechten zijn tevens top, dingen die je anders niet graag eet, zorgt Angelo voor dat deze echt gewaardeerd kunnen worden omdat alles mooi in samenspraak tot z'n recht doet komen. Prijs kwaliteit zijn ze zeker aan te raden. De aangepaste wijnen zijn een perfect aanvaardbare prijs dat iedereen kan betalen en die het gerecht nog meer tot z'n recht doet komen. Bij het verlaten krijgen we altijd Angelo zelf ook nog een keertje te zien wat toch een teken van dankbaarheid uit straalt naar de klanten toen. Echt goed bezig, doe zo verder. Voor herhaling vatbaar!

CHRISTINEFELHOEN
CHRISTINEbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 27/03/2015

Super ! !

Zeker een aanrader - alles was tip top in orde - Zeer lekker ! !

BvbaTemmerman
Bvbabeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 14/02/2015

Heerlijk

Tweede maal in La Durée. We waren een beetje afgeschrikt door sommige recente kritieken hier op de site maar laten direct weten dat die onterecht waren. Alles, van het hapje tot het laatste dessertje, was fantastisch lekker. Enige puntje van kritiek was dat het deze keer iets te traag ging. Om 1h moest de koffie nog bediend worden. Dat is veel te lang aan tafel zitten. Maar al de rest was top. Een aanrader, wie hier niets lust weet niet wat fijn en lekker is. Wij komen absoluut nog terug!

mielsterckx
Datum restaurantbezoek: 02/12/2014

geldgewin

op 22 oktober 2014 heel lekker gegeten bij La Duree. Ook de aangepaste wijnen waren van uitstekende kwaliteit, een pluim voor de sommelier. Wat me echter stoorde bij de rekening (390 euro voor 2 pers.) was dat ons 2 liter water aangerekend werd. Twee liter water voor 2 personen? Ik maakte er een opmerking over toen men me de rekening aanbood. Het meisje zou het eens navragen bij haar collega en kwam even later met de betaalautomaat terug, over het water geen woord. Nogmaals vroeg ik hoe het zat met dat water. 'Er is nog water in de fles als u wil' was het antwoord. Nu, het moet gezegd, te pas en vooral te onpas werd je glas bijgevuld, bij de wijnen gebeurde dit niet tenzij je er zelf naar vroeg en of je een tweede kopje koffie wilde (10 euro per kop) werd ook niet gevraagd. Wat ik ook storend vond was het gevraag of je een lepeltje kaviaar bij je gerecht wilde (20 euro), kaas (20 euro) voor het dessert of ter vervanging van het dessert (10 euro). En nog voor het menu begon kwamen ze rond met een witte truffel waarmee men tegen een supplement een pasta gerecht en plus kon maken. Kortom, alles werd er aan gedaan om je zoveel mogelijk te laten consumeren. Ik heb i.v.m. het water een mailtje gestuurd naar het restaurant maar bijna twee weken later wacht ik nog steeds op antwoord. Het eten was top, de randactiviteiten echter bedroevend.

Vandenbroucke
Datum restaurantbezoek: 13/10/2014

Meer verwacht - veel foutjes

vrijdag 10 oktober 2014: Voor een 2* restaurant waren onze verwachtingen heel hoog. Je zou een vlekkeloze service verwachten. Niet echt een warm onthaal, beetje stijf; Bij het aperitief: ricard met spuitwater ipv niet bruisend water geserveerd: was vergissing Gin gevraagd: nadien blijkt dat die niet meer voorradig was; Hapjes: niet echt het wow effect Menu: restodaysmenu afgedrukt; maar ander gerecht dan op de gedrukte menu’s Water aan tafel: verschillende malen zelf naar het water moeten vragen; dan het verkeerde water in het verkeerde glas ingeschonken; Per ongeluk glas wijn omgestoten: degene die het glas omgooide kreeg geen nieuw glas, de tafelgenoot wel. Al in een 1 * Bourry gaan eten, en veel beter. Jongen met Hollands accent niet verstaanbaar. Allemaal jong personeel, allemaal gejaagd; wie was zaalverantwoordelijke? Niemand van de koks gezien. Sommelier met kennis van wijn. Mignardises bij koffie niet echt wow. ’t Is niet omdat het met restodays is dat het beneden een 2** niveau moet zijn, want naast de 61 eur, betaal je uiteindelijk toch het dubbele.