Beoordelingen van La Durée

8.1
annick

lekker gegeten

heel content van eten maar bediening vond ik minder,straalde te weinig klasse uit en moeilijk verstaanbaar

Carlo

Gastvrij en verzorgde en uitmuntende keuken

+: Vier wachthapjes, uitstekend verzorgde en knappe gerechten (óók volgens de kok aan onze tafel). Vriendelijke en ongedwongen bediening. -: Maître d'hotel was niet altijd begrijpbaar zodat we niet altijd correct begrepen wat we kregen voorgeschoteld.

Isabel

stijlvol en duur

lunchen via de actie van restobookings lijkt zeker niet voordeliger of specialer dan op andere momenten, zonder deze actie; bijgerechten en drank zijn duur. Het is eten wel heel erg lekker, origineel en uiterst verorgde presentatie en bediening.

patrick

deze gerechten van hoog niveau verdienen een...

Hier word je bediend door zeker 5 mensen die als robots hun zinnetje opzeggen. Het fijn interieur moet voor de warmte en persoonlijkheid zorgen. Champagne aan 14 of 19 euro per glas. De aangepaste wijnen blinken uit in hun onaangepast zijn (wat niet betekent dat ze slecht zijn) en worden zeer schaars geserveerd. De gerechten die de keuken verlaten zijn soms onvolledig (saus ontbrak bij het eerste gerecht en de foie gras bij het hoofdgerecht). Deze herhaalde onachtzaamheid is zeer te betreuren daar de gerechten zelf van zeer hoog niveau waren en de chef duidelijk veel in z'n mars heeft. We misten hartelijkheid in de zaal en afstemming wijn-gerecht. De gerechten waren onvolledig maar **

Marie Kristien

Heerlijke, eerlijke gastronomie.

Jammer dat er zeer veel zakenmannen waren. Het was ook een vrijdagmiddag wat dus normaal is. Interieur wat koeltjes. Het onthaal en de bediening waren oké! Het eten is er FANTASTISCH LEKKER, hoogstaande kwaliteit! Pure smaken die perfect bij elkaar passen. Een harmonie op het bord maar zeker ook in de mond. We hadden een voldaan gevoel en kunnen nog nagenieten van de heerlijke smaken. We komen nog eens terug, een aanrader voor onze vriendenkring.

carmen

Nice food

We are happy we have discovered La Duree thanks to the Restodays. We will come back!

Nico

Uitmuntende keuken en service!

Aangenaam en vriendelijk onthaal. Aperitief in aparte ruimte met een waaier aan exquise hapjes. Gezellig restaurant en vlotte, correcte bediening.

WERNER

fascinerend lekker

Zeer vriendelijke en vlotte bediening prachtige keuken

Lieselot

Kan beter

Hoofdgerecht was met ganzenlever, maar er lag geen ganzenlever op ons bord. Het verwachte waw-effect bleef uit, in vergelijking met de andere sterrenrestaurants die we al hebben gedaan, was dit de minste.

Luc

Prijs kwaliteit ondermaats

Het eten was correct voor 42 € De wijn was voor een toprestaurant en gezien de prijs ondermaats. De "aangepaste" wijnen waren niet aangepast aan de gerechtjes. Voor een witte, languedoc en zuid-afrikaanse wijn en een rode Rhone wijn 2010....(veel te jong om te drinken) aan 7€ per glas. De glazen waren half gevuld. De champagne was heerlijk maar duur (19€ !) voor halve glazen ! Veel te lange wachttijden voor het aperitief, het eerste broodje, geen boter op tafel,.... Een zeer vriendelijke bediening met gepaste discretie door het personeel was positief.