Beoordelingen van 't Stoveke (het Stoveke)

Online reserveren
8.6
Annick
Annick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

Restodays menu: Subliem!

Gezellig kader, geweldige menu en grote porties! Wel jammer dat we geen drankenkaart konden raadplegen, ook niet nadat we ernaar vroegen...

Jolien
Jolien beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Great restaurant

We booked a table with the Resto days so we couln't choose the menu but we were both really surprised by the excellent food. We will come back for sure!

Rene
Rene beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Aangename ervaring

Bij het binnenkomen wordt de deur voor ons door de waard geopend.Het interieur valt onmiddellijk op : stijlvol.De keuze gaat naar een 3 gangenmenu met aangepaste wijnen. De halve kreeft smaakt overheerlijk.Ook de hoofdschotel mag er zijn! Alles is hier zeer lekker.De prijs lijkt mij normaal voor dit soort restaurant.

Martin
Martin beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitmuntend restaurant .

Zeer vriendelijke bediening, fijne gerechten . Als gastronomisch restaurant gaar men zeker met geen honger gevoel naar buiten .Echt een aanrader .

marie-claire
marie-claire beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie

ok

zeer druk maar aanteraden

Mark
Mark beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitmuntend restaurant

We kwamen hier met een actie waardoor we aan 15 euro (zonder drank) konden eten, maar ik kom zeker nog eens terug voor een lunch die 20 à 25 euro kost.

wim
wim beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

gastronomische gezellig

echt top restaurant mooi kader en vriendelijk personeel voorgerecht was lekker en groot, mocht 1 bol zalmmousse zijn hoofdgerecht was super lekker, daar vonden we wel dat 3 gebakken aardappelen beter zou zijn dan 2 Voor herhaling vatbaar!

ronny

zeker doen

1 woord lekker

benny

T stoveke

Spijtig van de prijs zoals de voorziene aktie betaalden we zondagmiddag geen 22€ maar 29€ voel mij een beetje bekocht

Jacques
Jacques beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

HEERLIJKE KEUKEN TEGEN EERLIJKE PRIJS

EEN GOED UITGEBALANCEERD MENU MET VERSE PRODUCTEN OP TAFEL GEBRACHT MET DE NODIGE ATTENTIE EN COMPETENTIE - WIJ VERTELLEN DIT AAN ONZE VRIENDENKRING