Beoordelingen van Coco

Online reserveren
8.2
Arnold

lawaai

vriendelijk ik zat in de veranda en daar was het rustirger dan de andere plaats

Eveline

Eéntje om te onthouden

Het was er gezellig en amusant. Er hingt een leuke sfeer. De bediening was super!

een vrienden-uitje waard

alles pirma

Pirma.

alleen jammer van het misverstand omwille het uur. Toen ik reserveer, werd er me gemeld dat we om 11 uur verwacht mochten zijn,is het keuken alleen om 11.30 uur open. Voordien niet. een aperitief kon er wel rond 11.15 uur....

Herbert

Gewoon goed

Beste prijs/kwaliteit en bediening voor dagmenu's Wetteren!

Guy

voor herhaling vatbaar

gelegen op parking winkelcomplex; zowel voor een snelle hap als eens uitgebreid tafelen. Zeer ruime menukaart. Kaart, zowel als gerechten steeds mooi gepresenteerd. Wetterse specialiteit op de dessertkaart (kevertje = gebakje met marsepain en luchtige chocomousse). Tafel (indien vooraf gereserveerd) mooi gedekt. Eén minpuntje : zowel varkenshaasje als lamskroon waren onvoldoende gebakken. Er werd ook niet gevraagsd naar de bakwijze vooraf. Ondanks het minpuntje, zeker voor herhaling vatbaar.

Etienne

lekker eten in gemoedelijke gezellige sfeer

Lekker eten in een gezellige omgeving meteen prima bediening

Peggy

Onverwachts subtiel

Mijn bezoek werde een waar feest! Ik kon er genieten van een heerlijke maaltijd. Ook al zou men het niet aangeven men kan hier culinaire fantastisch genieten! Ik kom zeker terug! Ik had maar één minpuntje. Het eten wordt geserveerd in/op koude borden wat er voor zorgt dat het eten maar lauw wordt geserveerd. Dat vindt ik ietsje minder!

Guy

Correct en prijzig.

Restaurant ontbreekt aan sfeer, niet echt gezellig. Het eten is correct, de porties ruim, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wij kregen wel een vlotte, vriendelijke en degelijk professionele bediening van de kelner van dienst die blijkbaar uit beter hout gesneden was dan zijn "collega ?".

danny

Top