Beoordelingen van Fleur De Lin

Online reserveren
9.1
andre

MEEST AANGEMAE PLAATS VOOR ONS

DAAR VERTOEVEN MET VRIENDEN MET DEZE KWALITEIT EN SERVICE IS GEWOONN SUPER 8 IS WEL EEN HOGE PRIJSKLASSE !

Dorothy

Puur genieten!

We hebben genoten van begin tot eind! Genietersmenu is een echte aanrader, alsook de aangepaste wijnen. Proficiat aan het team van Fleur de Lin!

van der burgt

schitterend

Ik had op voorhand nooit durven denken dat het zo lekker zou zijn. Wij hadden gekozen voor de 5 gangenmenu met aangepaste wijnen. Heeeeeeerlijk.

Joeri

een wine and dien affair

zeer geslaagde avond vooral naar de keuken toe

Chantal

super

zeer lekker, zeer verzorgd

Steven

Lekker marktmenu. Uitstekende prijs kwaliteit.

Wij keren zeker nog eens terug. Een aanrader, daarbovenop in een exclusief kader. Veel succes!

hubert

een ster is een minimum.

tegen volgend jaar zeker één ster of meer. dat zou schitterend zijn. Proficiat aan het ganse team.

luc

Een schot in de roos

Een goede ontvangst door de vrouw des huizes Barbara is al een zeer goed begin. Wat er nadien in ons bord verschijnt getuigt van heel veel creativiteit en talent. Perfecte harmonie van kruiden en groentjes met rog (voorgerecht) en hert (hoofdgerecht). Professionele bediening en zeer mooie tafels met alles erop en eraan. Proficiat! Doe zo voort. Een onmiskenbare aanwinst voor Zele en omstreken!

Frank

Gastronomie met de grote G

Wij hebben ons laten verleiden door het seizoensmenu met aangepaste wijnen en hebben daar geen moment spijt van gehad. De (voor)gerechten bleven elkaar naar de kroon steken qua smakenpallet en originaliteit. Dit laatste wordt nog eens extra in de verf gezet door de steeds afwisselende en originele presentaties.Voeg daar nog een uitstekende bediening en een maitre D aan toe die hun passie voor lekker eten en een goed glas wijn niet kunnen verhullen en je krijgt een restaurant dat zeker in de 2 bekendste restaurantgidsen mag vermeld worden. Aanrader!

hubert

Wanneer krijgen zij een ster ?

nieuw geopend restaurant met personeel dat kan koken . Ze kunnen wedijveren met grote sterrenrestaurants.