Beoordelingen van Fleur De Lin

Online reserveren
9.1
sven

goeie keuken, tof nieuwe concept

keuken is verrassend, origineel, mooi geserveerd, lekker service quasi perfect niet goedkoop, maar wel zeer goeie kwaliteit en glazen worden goed gevuld een aanrader, zit veel potentieel in parking achteraan is pluspunt

Herman

Marktmenu Fleur De Lin

We hebben heerlijk genoten, mooie gerechten en zeer lekkere wijnen. 2 kleine opmerkingen - het bestek oogt zeer mooi maar is echt niet handig om vast te houden - Bij het menu is 1 glaasje rode wijn bij het hoofdgerecht toch wel weinig.

Evi

Een aanrader voor iedereen die zich culinair...

De 2de keer dat we naar Fleur De Lin gaan eten. Wederom was het weer een geslaagde avond! De 2de keer ook het menu "ontdekken" hebben genomen, toch waren enkele gerechtjes aangepast, wat wijst dat ze steeds verder verfijnen. Leuk, maar voor ons was dit zelfs niet nodig geweest, want de gerechten waren de 1ste keer ook al TOP! Op alle onderdelen een 10 omdat er simpelweg niets op aan te merken valt. Goede service, geweldige kwaliteit, sympathieke gastvrouw en dit alles is enkel mogelijk wanneer je een goed team achter je hebt. Dus bij deze bedanken wij graag het hele Fleur De Lin-team voor alweer een geslaagde avond! Tot binnenkort, Evi en Manu

JAN

tweede maal

voor de tweede maal naar Fleur de Lin geweest en het was opnieuw een culinair hoogstandje. Heel lekker.

viviane

tevreden maar blijvend nieuwsgierig

kwaliteit , versheid en presentatie scoren zeer goed. Smaken zitten juist. misschien mag het iets minder complex. Dit soort arbeidsintensieve keuken moet men , bij grotere bezetting ook kunnen volhouden; dat is niet altijd nodig en het wordt tegenwoordig weer meer geapprecieerd om minder complexe gerechten te maken . Bedankt en veel succes. we komen zeker terug

lode

mmm

kkk

Michael

Lekker uit in Zele

Super gastronomische avond gehad in Zele. Van de amuses tot de "Bounty new style" heel verzorgde gerechtjes, met jonge heerlijke aangepaste wijnen. Een echte aanrader!