Maandag en dinsdag
Toon telefoonnummer

Bibiane
Beoordeeld op: 02/02/2018
Bibiane beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Super verhouding prijs/kwaliteit in een gezelli...

Op donderdag hebben wij weer met volle teugen kunnen genieten van een heerlijk stuk vlees, deze keer de Limousin en Black Label gekozen. De Limousin met een aangename, zachte smaak en de Black Label met een karaktervolle, krachtige smaak. Zoals alle andere keren ook weer met liefde voor het vlees klaargemaakt en dat proef je . Denk er dan nog een fijne, attente en professionele service bij en dan is het mooie plaatje volledig. We mochten dit al meerdere malen meemaken en daar voor terugkeren is dan ook helemaal geen moeilijke opgave, integendeel !

Carolien
Carolien beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Heel lekker en persoonlijke bediening

We hebben ons lentefeest gisteren gevierd bij Kathy en Wim. Het eten was ongelooflijk lekker, de bediening heel vriendelijk en ze geven een persoonlijke toets die ik nog nergens gezien heb. Ze hebben er echt voor gezorgd dat onze dochter een prachtig feest had.wij keren zeker terug!

Andrea
Andrea beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

genieten

een gezellige zondagavond : lekker eten, vlotte bediening, vriendelijk onthaal. De kok kent zijn 'stiel': je krijgt waar voor je geld.

Daisy
Daisy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Echt genoten van een totaalconcept

Voor mij een dikke aanrader, mijn moeder en ik hebben daar flink genoten van een gratis etentje voor 2 personen, het was af, een aanrader voor iedereen

Sandra
Sandra beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een aanradertje!

We hebben de menu genomen en vonden deze zéér lekker en aangepast aan het seizoen. Alles wordt hier zelfgemaakt (zelfs mayonaise, koffiekoekjes, ijs, enz...). De chefkok weet perfect welke smaken te combineren (chocoladeflan met mandarijn, mmmm!!!) en ze ook nog eens mooi op het bord te brengen. Je moet wel een liefhebber zijn van grill, want alles heeft een gegrild of gerookt smaakje, maar ons stoorde dat niet. Het gaf een meerwaarde aan de gerechten. Zeer vriendelijke bediening ook! Als ik een minpuntje mag geven : tafels staan redelijk dicht bij elkaar, maar aangezien het een kleine ruimte betreft, kan dit waarschijnlijk niet anders.