14/20 Gault&Millau
Driehoekstraat 27 9451 KERKSKEN

Tom

Heel origineel en lekker gegeten ! Aan te raden

Vorige week hier gaan eten aan 'de ronde tafel' met enkele vrienden. Heel lekker gegeten, zeer originele gerechtjes en persoonlijke perfecte bediening ! Ze hadden net te horen gekregen dat ze één punt gestegen waren in de Gault Millau, en dat verbaasde mij niets ! Echt heel goed !

M-Christine

Dit restaurant is een ster waard !!!!

Originele bereidingen lekker en fijn Terras is zeker een meerwaarde in de zomer.

de boeck

super lekker en exellente bediening

prima kwaliteit lekkere wijnen top

jean-marc

Lekker eten in een aangenaam kader

De chefkok heeft wel degelijk iets in zijn mars. De sommelier verraste ons met een rode wijn uit ..India. Algemeen een toffe gezellige avond

Tom

Verrassend en lekker

Het was een tweede keer dat we bij Bresca zijn geweest en opnieuw hebben we zeer lekker gegeten. We komen zeker nog terug.

guido

Verrassend

Zeer lekker gegeten maar toch wat te kleine porties Klantbenadering zeer vriendelijk Mooie ruimte Een aanrader

Katrien

Superlekker!

Mooie en lekkere gerechten

patrick

top

Wij hebben genoten van een aangename avond met lekker eten. De sfeer in het restaurant was ook goed.

chris

te vlotte service : iets te weinig tijd tussen...

zeer goede keuken en goede wijn keuze

Mario

Een aanrader.

Goede ontvanhst, professioneel, goede en degelijke begeleding bij de keuze van de wijnen. Vlotte bediening. Prijs- kwaliteit- kwantiteit een zeer goede verhouding. Voor herhaling vatbaar.