€€€
Dinsdag, Woensdag, Zaterdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

Anita
Anita beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Zeer fijne, lekkere keuken

Op het laatste moment hier gereserveerd, op aanraden van een vriend. We waren aangenaam verrast : zeer lekker, zeer fijn (iets duurder, maar zijn prijs zeker waard !), vriendelijk, aangenaam kader... Een echte aanrader. Hier komen we zeker terug !

Wim
Wim beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Zeer lekker, verzorgde keuken!

Al verschillende malen hier op bezoek mogen gaan. Meestal nemen we de lunchmenu. Toch altijd weer een culinair feestje. Kok probeert heel inventief uit de hoek te komen, wat meestal ook lukt. Heel gepassioneerd. (blijkt ook uit het feit dat hij in zijn vakantie nog kookstages doet) Als ik echt een puntje van kritiek moet vermelden zijn het misschien de hoeveelheden. (maar ik heb dan ook een gezonde apetijt) Al met al Top!

Chaleteix
Chaleteix beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Excellence de la cuisine

De loin l'un des meilleurs restaurants de Flandre avec des propositions toujours aussi surprenantes. Qualité des produits originalités des plats, cuissons parfaites. Etonnant que ce chef n'est pas au moins un bib michelin.

Georges

Top restaurant

C'était notre cinquième ou sixième visite et nous sommes toujours sous le charme d'une cuisine de haut niveau, créative, de saveurs et de textures très recherchées.

Kris

Een van de beste restaurants van de streek

Wij zijn ondertussen al een paar keer in restaurant Ter Monde gaan eten en elke keer opnieuw zijn we meer dan aangenaam verrast; de gerechten spelen in op de seizoenen en zijn stuk voor stuk pareltjes. De wijn is lekker en wordt voldoende bij geschonken. De bediening is professioneel en erg correct. Dit is zonder twijfel een van de beste restaurants van de streek en zelfs van Oost-Vlaanderen.

Geert

Leuk kader, mooie verzorgde gerechtjes maar...

Had gekozen voor de 4 gangen menu , maatjes - baby kreeft, tomaat op verschillende manieren , eend en een kersen dessert. Bediening was correct maar zonder enthousiasme, gerechtjes waren correct maar de smaken waren niet echt verrassend, de hoeveelheden zeker wat de eend betreft waren ondermaats, en wat de prijs betreft, wel wij vonden dit te duur voor hetgeen er geserveerd werd.

Dominique

mérite une étoile

cuisine inventive et audacieuse, magnifique respect des goûts et des produits, choisis avec soin. Service à la fois discret, professionnel et surtout très sympathique

Rene

correct

Wij waren hier al eerder... mijn echtgenote heeft een gehoorhandicap....Wij moeten dit niet meer "zeggen"... Er wordt correct (juiste en duidelijke uitspraak, vooral naar haar gericht) mee omgegaaan...Waarvoor dank...

Wendy

zeer lekker maar vrij dure aperitieven

zeer lekker gegeten,wijn en brood mocht iets meer zijn(4 kleine broodjes voor 3 gerechten is toch wat weinig)het was er koud in het restaurant.voor de rest uitstekende keuken en bediening.

Erik

Fantastische ontdekking: een echt pareltje!

Ongelooflijk lekkere gerechten. Zeer geslaagd! Ook zeer vriendelijke en vlotte bediening.