Beoordelingen van Naxos

9.3
Jo
Beoordeeld op: 01/12/2020
Jo beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

(H)eerlijke Griekse Take away

Zoals steeds lekkere royale gerechten met een fantastische smaak. Vakantie in je bord! Jammer dat je thuis niet kan genieten van de warme persoonlijkheid van Ingeborg en Jorgos. Zeker een aanrader voor wie van (h)eerlijke gerechten houdt!

Sophie
Beoordeeld op: 02/11/2020
Sophie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Perfecte Griekse take away

Voor wie tijdens deze lockdown eens iets anders wil : een adres Naxos Take Away. Lekkere verse gerechten, mooie porties en overgoten met de smaak van de Griekse zon. Je kan zelf je mezze samenstellen en er is een ruime keuze aan warme gerechten. Alles aan zeer democratische prijzen. Een echte aanrader.

Chris
Beoordeeld op: 02/11/2020
Chris beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Super gezellig familie restaurantje

Nu we niet meer ter plaatse kunnen genieten van de heerlijke gerechten, kunnen we gelukkig wel nog gaan afhalen. Alles tip top in orde met de afhaalgerechten, heel vers, proper verpakt...en heel prijselijk voor deze top gerechten... Dankzij deze gerechtjes kunnen we nu ook de Griekse sfeer thuis beleven... Dit is zeker een aanrader.

Mario
Mario beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Niet alleen ter plaatse maar ook de afhaal...

Aangezien we door de lockdown niet ter plaatse konden gaan eten hebben we de overheerlijke mezze per sms besteld en daags nadien gaan afhalen. Alles was netjes afzonderlijk verpakt. Zoals gewoonlijk super vers en meer dan voldoende... Een aanrader voor wie echt grieks wil eten!!!

jessie
Beoordeeld op: 22/11/2019
jessie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend

Super vriendelijk, beter kan niet. Zeer lekker gegeten voor een goedkope prijs en hier krijg je een fles wijn voor de prijs van een karafje in een ander restaurant. Bij het vertrek krijgen de dames steeds een bloemetje mee naar huis.

Samuel
Beoordeeld op: 22/11/2019
Samuel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!...

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!

Thierry
Beoordeeld op: 14/01/2018
Thierry beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Un Voyage Gastronimique Sur La Mer Egée

Quelques pas dans une ruelle d'Alost et nous accostons sur l'île de Naxos. Où ce vent doux et chaud nous apporta son miel. Un repas en famille aux mets délicieusement partagés. Les maîtres des lieux nous guident vers les secrets des plats. Nous conseille certainement inspiré par Dionysos lui-même. Tous cela se termine sur une table entourée par les hôtes de la cuisine & de la salle avec des bavardages comme une musique donne une âme à nos cœurs et des ailes à la pensée. Merci Thierry le navigateur

Geert
Beoordeeld op: 04/07/2017
Geert beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Al meer dan 25 jaar ons favoriete restaurant!

Toen Jorgos restaurant Naxos opende in Aalst was dit (als jong koppeltje) één van onze eerste restaurantbelevenissen. Toen we trouwden, gaven we hier een feestje. En nu, 25 jaar later, huurden we de zaak af om een prachtig jubileumfeest te geven. Wat is hier zo speciaal? De sfeer, muziek, het kader, de bediening, "echte" Griekse keuken én dit alles aan zeer democratische prijzen!!! En vooral ook dat we elkaar na al die tijd vrienden kunnen noemen! :-) Een beetje thuis komen in Griekenland!

Petra
Beoordeeld op: 19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!