Beoordelingen van Brasserie Blomme

8.3
Ann

Beetje teleurgesteld

Allereerst wil ik zeggen dat het eten van uitstekende kwaliteit was en super vers. Ook de dame des huizes is een charmant en aangename vrouw maar haar man en de serveerster hebben mij toch ontgoocheld. Het begon al bij aankomst. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat we 10 minuten te vroeg waren maar we werden de toegang gewoon geweigerd en moesten op de stoep wachten. Ik was hier met Nederlandse klanten en dit gaf toch een slechte indruk. Toen we eindelijk aan tafel konden zei de serveerster, met een gezicht alsof ze net in een citroen had gebeten, dat we maar samen moesten kijken op de kaart want dat ze maar 8 kaarten had en we waren met 10. Hierna vogde dan nog eens een terechtwijzing van meneer dat we maar uit 3 gerechten mochten kiezen omdat de groep zo groot was. Dat deed de deur dicht voor mij. Wat als dit restaurant straks volzit met tafeltjes van 2, 3 en 4 personen? Mag het hele restaurant dan maar uit 3 gerechten kiezen? Nee, ik ga hier niet meer binnen; spijtig van het lekkere eten.

Niet voor herhaling vatbaar.

Eten was kwalitatief goed. Gaan zeer regelmatig eten maar dit nog nooit meegemaakt : tweede voorgerecht als hoofdgerecht niet mogelijk (ondanks dit voorgerecht duurder/even duur was als het gemiddelde hoofdgerecht). Toen we om 22u40 nog een drankje wilden bestellen, kregen we als antwoord : "we sluiten wel om 23u hé". Zijn dan maar ergens anders nog iets gaan drinken. Spijtig, een gemiste kans. Niet verwonderlijk dat er maar 2 tafeltjes bezet waren ...

Erwin

lekker

Verrassend witloof met sardines maar Hertekazlf perfect gebakken . Iets te veel saus . Wijnen inbegrepen kom kon iets meer . 1 1/2 glaasje witte en 1 glas rode wijn . Kelner iets TE ad rem (soms flauwe grappen)

Danny

Beoordeling

Het eten was lekker, jammer dat we geen brood aangeboden kregen bij het voorgerecht! Menu was 28€ en met aangepaste aperitief/wijnen 50€. Wat ik wat veel vond!

Luc

verrassend

mooi interieur, vriendelijke bediening en lekkere gerechtjes. De aangepaste wijnen waren echter van mindere kwaliteit en te duur, maar toch de moeite om eens lekker te tafelen in een prettige sfeer. De tafeltjes voor twee personen staan jammer genoeg te dicht bij elkaar.

Guy

lekker eten, uitstekende bediening. minpunt...

lekker eten, uitstekende bediening. minpunt : geen brood op tafel, geen extra hapje bij het aperitief

Frederik

Mooi, gezellig, fijn restaurant die maaltijden...

Mooi, gezellig, fijn restaurant die maaltijden serveert van goede degelijke kwaliteit tegen een gepaste prijs. Goede maar vrij familiaire bediening die misschien bij sommige mensen niet in goede aarde vallen. Als horecaman vind ik dit een restaurant voor een betere maaltijd te nuttigen als het niet te speciaal moet zijn maar prijs/kwaliteit wel in orde moet zijn. Best lekker, spijtig dat er geen volk komt.

Anja

Lekker eten met Resto Days

Prima keuken. Het innovatieve aan de gerechtjes maakte het extra aangenaam. Mooie combinatie van smaken op het bord en in het glas. Vlotte en correcte bediening.

Geo

lekker eten voor een heel redelijke prijs

aangenaam kader, goede service, goeie sfeer, mooi verzorgde schotels voor een goede prijs

Jacques

lekker & aangenaam