Beoordelingen van Restaurant Vital

7.7
Stanny
Beoordeeld op: 19/07/2018
Stanny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

met een groepje gaan eten, vooral mosselen

De mosselen waren overheerlijk en daar profiteren zij een beetje van! Er waren verschillende ongemakken. De bestellingen waren 2 maal verkeerd opgediend (te veel porties, te weinig of verkeerde porties). Het personeel is soms bitsig en ook heel ongeduldig: we konden niet snel genoeg buiten zijn, voor de middagsluiting.

Kathleen
Beoordeeld op: 06/10/2017
Kathleen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader

Iedereen spreekt over mosselen maar de vleesgerechten zijn lekker. We hebben er al enkele keren chateaubriand gegeten en elke keer opnieuw is het vlees zeer lekker. Het is alsof je mes door boter gaat. Zaakvoerder is vriendelijk en eerlijk. Goede bediening. Kortom zeker een aanrader !

Esther
Beoordeeld op: 07/07/2017
Esther beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Helaas teleurstellend

Restaurant is prachtig, binnen en buiten. Helaas hebben wij heel lang moeten wachten, terwijl tafels rondom ons vlotjes werden bediend. Na een half uur wachten kwam voor de TWEEDE keer ons voorgerecht. Toen mochten we nog eens een half uur wachten voor onze mosselen werden geserveerd. We kregen als compensatie een drankje van het huis aangeboden. Dat hoefde voor mij al niet meer. Ik had liever minder betaald voor de zeer laattijdige mosselen.

Marie

Heel aangename en vriendelijke ontvangst, maar...

Heel aangename en vriendelijke ontvangst, maar wat op mijn bord lag was echt een tegenvaller, frietjes waren niet genoeg gebakken, vlees was niet warm en de béarnaise sous was gesmolten boter met wat dragon.