Beoordelingen van Kartini

8.6
Dos

SUPER!

Wij zijn vegetari.er en kunnen bij Kartini perfect vegetarisch eten. Belangrijk, want steeds meer mensen geen dezelfde duurzame weg op.

Aleksandra

Very good

We very much enjoyed the evening in Kartini.

josée

verassing

we waren goed op tijd en moesten niet lang wachen de bediening was heel goed en vriendelijk er was veel plaats beneden en toch zijn wij op het eerste verdiep kunnen gaan eten goed eten en ook lekkere kokffie een aanrader.

Arjan

Heerlijk gegeten voor een super prijs!

We hebben heel lekker gegeten en dat voor een zeer mooie prijs. We waren met een grote groep en hadden verschillende rijsttafels genomen waardoor je veel kon proeven van de keuken. De bediening was zeer vriendelijk.

Benedict

Indonesië op je bord

Enigszins weggedoken tussen de vele restaurants in de straat valt het restaurant toch op door zijn charme. Het eten is heerlijk, de bediening onovertreffelijk.

Agnes

aangenaam

Ik ga hier telkens als ik iemand wil trakteren voor zijn/haar verjaardag. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Het is een beetje speciaal, anders dan anders. Het is klein, gezellig.... Ook de kleine schaaltjes met al de verschillende gerechten maken dat het heel gezellig 'tafelen' is. Ik kom hier heel graag.

MONIQUE

Heel gezellig restaurantje en lekkere keuken

Voor de 2 de maal gaan eten in de KARTINI Altijd gezellig en een goede keuken. Menu Kartini is een aanrader veel variatie zo kun je ook de Indonesische keuken leren kennen. Vriendelijke bediening. De tafeltjes staan wat dicht bij elkaar,zodat ge geen privè gesprekken kunt voeren. Voor de rest een echte aanrader.

Martijn

Overheerlijk indonesisch

Een supervriendelijke bediening, authentieke gerechten en een leuke sfeer. Kartini heeft ons op alle vlakken verrast. Het enige punt van kritiek was dat één gerechtje uit de rijsttafel niet helemaal ons ding was, omdat het flauw smaakte. Een aanrader voor wie in België zoekt naar de Indonesische smaak.

herbert

Een eerste kennismaking met ZEER postieve ervaring

Echt gezellig restaurantje ondanks beperkte ruimtes. De eerste ervaring met de indonesische keuken is zeer goed meegevallen. De rijsttafel voor 2 personen was een overvloed van gerechtjes en smaken. De tafel stond propvol met eten en sausjes wat een indruk gaf van hoe beginnen we hieraan. Het is ons uiteindelijk gelukt om zowat alles op te eten en om met een letterlijk en figuurlijk voldaan gevoel de tafel te verlaten. Ga dit restaurant zeker aanbevelen aan vrienden en familie. Tot slot "een dikke pluim voor de jongedame die ons bediende"

Maes

Een aanrader.

Vlotte, vriendelijke bediening. Lekker en voldoende eten. Gezellig tafelen aan een eerlijke prijs.