Lekker geten en goede bediening...
Lekker geten en goede bediening
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Lekker geten en goede bediening
Eten was zéér lekker e mooi gepresenteerd. Bediening heel vriendelijk. Wachttijden een beetje lang.
De smaken waren perfect Hele mooie bordjes Vriendelijke bediening Wijnsuggestie perfect
Zeer lekker Gezellig Heel vriendelijke bediening ##############№#######################
Die man kan écht goed koken MAAR de wachttijden lopen zo erg op dat een tweede bezoek niet meer voor ons zal zijn. In zijn ander restaurant nl. Da costa hadden wij een beter gevoel, daar liep alles veel vlotter en ook super lekker
Lekkere en verrassende gerechten. Verfijnde presentatie en mooie smaakcombinaties. Vriendelijk personeel
zeer lekker eten!
Super lekker gegeten, mooi menu. Jammer dat de lege tafels niet gedekt waren, dat oogde een beetje kaal. Wel erg vriendelijke bediening, een absolute aanrader!
Vlotte bediening, verfijnde gerechtjes naar smaak en presentatie