Beoordelingen van Griekse Taverne

8.4
Marie-Jose

Een gezelig, sfeervol en lekker grieks restaurant.

Op een koude winterdag, had ik een zuiders vakantiegevoel. Gezellig lekker warm binnen met een lekker glaasje en zeer lekkere souvlaki, gevolgd door een baklava-dessert. Om dit gezellig diner af te sluiten kregen we van het huis een degustatie drankje ! Heel de avond hebben we genoten van gezellige griekse muziek. Gewoon super, zeker en vast een aanrader.

Gerry

mmmmm

heb heel lekker gegeten...het interieur is wel simpel, mss wel typisch grieks :-). maar uiteindelijk gaat men naar een restaurant om te eten :-) en dat was lekker. wat zeker ook mag gezegd worden is dat de bediening heel gemoedelijk ging en dat die jongen mij met plezier bediende

Peter

Lekker gegeten. Punt.

Lekker gegeten, wel enkel een hoofdplat (moussaka met een slaatje "on the side") genomen en die was lekker zonder meer. Geen superhartelijke ontvangst maar wel correct en efficient (zoals het hoort). Bediening door een jongedame was zeer attent. Zou er zeker nog terug gaan en ook eens de voor-en nagerechten willen proeven.

willy

super

heel goeie bediening,gezellig,lekker eten.

bert

gezellig na een dagje stadsbezoek

gezellig restaurant, tafels staan te dicht naast elkaar om als koppel gezellig te dineren.

Guilain

uitstekend

uitstekend

Rudy

anders dan anders uit eten.

Een geluk dat we een voorgerecht hadden, want we moesten lang wachten op de hoofdschotel. Vermoedelijk te weinig keukenpersoneel. De gelagzaal zat wel vol.

Hans

Grieks op z'n best

Aangename sfeer en lekker eten.

Bruno

Buitengewoon goede prijs kwaliteit

Behalve de trage bediening, omdat de keuken overbevraagd was, een aanrader

Paul

het was zalig

het was gewoon zalig en bediening was ook weer zeer goed wij komen er heel graag