Beoordelingen van Griekse Taverne

8.4
Ann

Perfecte locatie en top qualiteit food

Rustige site gelegen in het hartje van Antwerpen. Perfecte bediening maar vooral hoge kwaliteit van gebruikte producten. Wel jammer dat RestoBookings de gemaakte boekigen gewoon niet doorgeeft aan het restaurant.

Tom

Superlekker eten tussen het onkruid

Het eten was lekker en de porties ruim voldoende. De service verliep vlot en vriendelijk. Voor 2 personen betaalden we 68 euro : aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht,een fles wijn en digestief. Voorgerecht was 1 bord waar we met 2 van smulden. Gezien het redelijke weer konden we op het terras zitten. Hier was weinig te merken van de griekse sfeer en het onkruid tierde welig naast onze tafel.

Ann

Eerlijke prijs en authentiek Grieks

We werden ontzettend vriendelijk ontvangen en ook de bediening was de hele avond top. Het eten was authentiek Grieks en van goede kwaliteit. Spijtig genoeg zijn we op maandagavond geweest, zodat er weinig volk was en dus ook wat midner sfeer, maar we gaan zeker nog eens terug als het wat drukker is. Wel héél spijtig van de slecht onderhouden en vuile WC's: hier zou echt dringend iets aan moeten gedaan worden, want ook zij zijn helaas iets te authentiek.

Anne-Mie

Goed begonnen met de voorgerechten, sommige...

De reservatie was niet doorgegeven per sms aan het restaurant. Er werd toch onmiddellijk voor een tafel gezorgd. Ik had het reservatienr mee. We gingen met 7 personen eten: iedereen was tevreden over de voorgerechten maar niet over de hoofdgerechten. 4 personen aten Moussaka en hadden allen de opmerking dat de bovenste laag bechamelsaus (?)te dik en dus te zwaar was en niet in evenwicht met de rest van het gerecht.Het blokje feta dat erbovenop lag hoeft ook niet echt, er wordt veel keren feta verwerkt in de voorgerechten. Bij een andere persoon was het vlees te hard/zwart gegrild.Er kan enkel cash betaald worden en dat wordt nergens vermeld op de site.

Francine

Goede griekse keuken

Rustig zitten op het terras, goede griekse keuken, vriendelijke bediening. Enig min punt redelijk lang wachten op het eten.

Filipos

7,5

Goed en lekker

Grieks voor beginners, ...

gezellig ogende binnenplaats, in de zon , uit de wind maar in de walm van de dampkap van de grill. Weinig vriedelijke bediening en een matige keuken.( koud, niks verzorgd en ook niet zo lekker.... ) Hygiene op z'n Grieks. Kortom : goed voor één keer ...

Njammmmie

Degelijke lekkere Griekse keuken zoals het hoort.

Astrid

Aanrader!!

Super leuk om met grote groep naartoe te gaan! Lekker eten en helemaal niet duur: TOP!

hellinx

griekenland op zijn best !!!!

ik heb er al verschillende keren gaan eten en bevalt me telkens weer ,ook altijd met verschillende mensen die het ook fantastisch vinden dus in 1 woord een echte griekse aanrader !!!