Beoordelingen van Griekse Taverne

Online reserveren
8.4
Chris

Hier krijg je een (h)eerlijke authentieke Griek...

Hier krijg je een (h)eerlijke authentieke Griekse keuken voorgeschoteld in een écht griekse sfeer. Heel schappelijk geprijsd bovendien. Prachtig kader, met zeer mooi binnenterras. Een aanrader!

Jessica

Wij als Grieken komen hier vaak omdat het eten...

Wij als Grieken komen hier vaak omdat het eten steeds heerlijk is en de prijzen niet te kloppen. Verwacht eerder een griekse taverna dan een klasserestaurant, verstopt in een zijstraat van de Hoogstraat, maar de ontdekking waard. Soms moet je een beetje geduld hebben met de bediening maar dat nemen we er bij. In de zomer kan je tevens genieten van een hapje of een drankje in de grote binnentuin. Terwijl ergens anders de terassjes overspoeld worden kan je hier relaxen in de zon, een echte oase van rust.

Paul

Hier Nieuwjaar komen doorbrengen met live muzie...

Hier Nieuwjaar komen doorbrengen met live muziek. Een groot gedeelte van het publiek waren echte Grieken die spontaan de sirtaki begonnen te dansen, je voelde je zo in vakantiestemming, Het menuutje was simpel maar verzorgd en lekker -grote lappen lamsvlees, hmm- en tegen een milde prijs. Vroeger hier ook nog komen eten, intussen zijn het andere uitbaters maar nu ook met een tevreden gevoel buiten gegaan. De bediening is vriendelijk en joviaal, helemaal zoals in Griekenland, waar op vakantie het ordewoord was 'no problem' , hier heerste ook deze sfeer. Dus als je eens Grieks wil eten zonder te veel commerciële gedoe, moet je hier zijn.

Jan

Voor herhaling vatbaar

Verzorgd,goede bediening en service,matige prijs. Keuken: Verzorgd,maar iets te zout

greet

op z'n grieks

goede service vriendelijk personeel leuk terras in de zomer prijs/kwaliteit zeker ok!!scampi/feta erg lekker::moussaka erg vers en lekker brood a volonte ::lekker ouzo:::lekker koffie!! kotom we komen nog eens terug in de zomer op het terras!! (toiletten op z'n grieks)dit is voor verbetering vatbaar

Millarca

EERLIJK EN OPRECHT

Voor een donderdagavond was het helemaal niet druk, het eten was lekker, de bediening ok soms wat luidruchtig, prijs/kwaliteit was goed. Eender een aanrader om met vrienden te doen dan een romantisch etentje voor een koppeltje.

marc

orgineel grieks

orginele eerlijke keuken. vroeger was het er leuker, ongerepter. het griekse huis wordt steeds bekender, waardoor het authenthieke net iet minder wordt

Els

Een Griekse oase midden in de oude stad.

Omwille van het zonnige weer zat het terras afgeladen vol. Ondanks de drukte bleef het jeugdige personeel steeds vriendelijk. Het eten is op een wat hoger niveau sinds verandering van kok. Toen het begon af te koelen werd er binnen plaats voorzien en konden we samen met onze kinderen gezellig samen tafelen met het Griekse TV-nieuws op de achtergrond. Een bananenliqueurtje werd door de zaak nog aangeboden tijdens het afrekenen.

Vicky

Jammer van het tekort aan personeel

Het was een geweldige avond, leuke sfeer,alleen jammer van het tekort aan personeel. 3 uur tussen aperitief en hoofdschotel is echt te veel. Gaan we terug. Zeker weten! Want het zijn mensen en het eten was lekker voor zijn prijs.

hellinx

griekenland op zijn best !!!!

ik heb er al verschillende keren gaan eten en bevalt me telkens weer ,ook altijd met verschillende mensen die het ook fantastisch vinden dus in 1 woord een echte griekse aanrader !!!