Toon telefoonnummer Email Website
In 2008 opende Chef Thomas zijn restaurant 12, Place du Marché aan het Theaterplein, recht tegenover de Stadsschouwburg te Antwerpen. Door middel van de gebruikte materialen en kleuren creëerde hij een eigentijds, warm en uitnodigend kader. Gastvrijheid, kwaliteit en oog voor detail staan in deze zaak centraal.

Thomas en zijn team werken uitsluitend met verse, zorgvuldig uitgekozen producten. Tevens zorgen zij voor een regelmatig
wisselende kaart met seizoensgebonden producten, waar zowel klassiekers als eigen creaties op figureren zodat ook de
weerkerende gasten steeds een verrassing wacht.

Walter
Beoordeeld op: 18/03/2017
Walter beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader

Goed 3 gangen aanbod met keuze voorgerecht...

Goed 3 gangen aanbod met keuze voorgerecht en hoofdgerecht. Black Agnus steak was wat minder van kwaliteit maar anders heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening, correcte prijzen voor drank.

Danuta
Danuta beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Dank u Voor het heerlijk etent meteen fantast...

Dank u Voor het heerlijk etent meteen fantastische service , een lichtpuntje in deze donkere tijd !

Olivia
Olivia beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Super service met originele en smakelijke gerechte

Wij hebben hier met restodays super goed gegeten. Gerechten waren niet groot, doch zeer kwaliteitsvol en origineel. Smaken zaten zeer goed. Zeer lekkere gin-tonic 'with an edge'. Misschien miste ik hier wat appetizers, maar het gezelschap en de vriendelijke service maakten dit goed. Voorgerecht (carpaccio) een absolute topper. Hoofdgerecht (skrei) was zeer goed, maar als ik mag muggenziften miste ik hier wat saus aan tafel bediend. Aangepaste wijnen warensuper! leuk zonder te veel blabla (maar wel met e juiste blabla) geserveerd. Kleine aanpassingen wegens intolerantie aan bepaalde voedingsstoffen in het dessert werden origineel en vlot met de glimlach voorzien. Wijn bij dessert was top. We vroegen na de koffie om nog een originele afsluiter en kregen een lekker deductief met gin. Gedurfd, maar opnieuw top. Samengevat: heerlijk genoten van een topavond. Eten zat goed, service was super. Initieel miste ik wat sfeer in het restaurant maar eens de service en eten ... vergeet je het kader, die overigens wel voldoende privacy biedt per tafel met een goede akoestiek en aangename muziek.

Anneleen
Anneleen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Adresje dat niet van je lijstje mag ontbreken

Ik was zeer aangenaam verrast van het restaurant. Het is er rustig tafelen, en je wordt er zeer hartelijk ontvangen. Kwaliteit van het eten was boven mijn verwachtingen.

Christian

Leuke ontdekking tijdens restoweek

Zeer subtiele keuken, met een mooie combinatie aan smaaksensaties. Porties waren niet heel groot (omwille van restoweek?) maar het was wel zeer verfijnd en lekker. Wijnen zijn zeker niet overdreven geprijsd. Wel vrij lawaaierig, maar kan niet anders bij vele mensen in een vrij kleine ruimte. Zeer attente en vriendelijke bediening. Een aanrader en zeer leuke ontdekking.

Ange
Ange beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Lekkere smaaksensatie

Heel lekker , smaken van de gerechten zaten perfekt , en de combinatie van alle smaken ook zeer goed. Raar dat het restaurant nog niet in de Gault Milau vermeld staat. Toch één minpuntje , porties mogen toch iets groter zijn., en een flesje of karafje olijfolie op tafel , zou iets handiger zijn.

magali
magali beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Nice and delicious

The menu proposed was really delicious, and fine. It was nice to choose between two starters, and two main courses. The desert was one choice but the chef let me the possibility to change it, and it was really appreciated ! the service was also nice. I hardly recommend this restaurant.

Swa
Swa beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Heerlijk en fijn.

Heel gezellige en lekkere lunch! Uitgelezen gerechten en lekkere betaalbare dranken. Vriendelijke en professionele service en ook bedankt voor de fijne muziek!

Peter
Peter beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Mooie kennismaking

Via RestoDays leren kennen. Aangenaam kader; vriendelijke bediening. Fijn voorgerechtje, lekker hoofdgerechtje in gebalanceerd driegangen menu'tje. Enkele schoonheidsfoutjes ivm vlot aansluiten gangen en , wat belangrijker is: de aangepaste service voor de jglutenintolerante klant. Als aan dit laatste punt de nodige aandacht zal worden besteed in de toekomst komen we zeker terug.

Annik

een verborgen pareltje

echt een aanrader, leuke, gezellige locatie vlakbij de schouwburg, veel parking in de buurt, zeer goede ontvangst en prettige bediening. Prijs/kwaliteit is top. Het eten was super lekker. Je moet er niet gaan voor een biefstuk/friet maar om te genieten van de verrassende smaakcombinaties en gerechtjes waar je thuis niet direct aan begint. Je gaat er niet met honger buiten.