Openingsuren
Nu open Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
UMAMI geopend op 18 oktober 2012 wordt net na zijn eerste levensjaar beloond met een vermelding in Gault&Millau met een 13/20!

UMAMI huist in het voormalig pand van de bekende Velvet Lounge, na een grondige renovatie kenmerkt UMAMI zich als een origineel ingericht restaurant met heel wat vernieuwende Aziatische gerechten op de kaart!

We zijn verder erg benieuwd wat 2014 ons nog verder gaat brengen van culinaire vermeldingen. Vorig jaar was een ware triomftocht met o.a. vermelding in Gastromania, een selectie van de beste restaurants van België en het Groothertogdom Luxemburg; een mooie plek in ‘The Eater Belgium Heatmap: Where to Eat Right Now' en een vermelding in het boek van Derek Blythe, ‘500 hidden secrets of Antwerp’. Hij gaf ons een plaatsje in de top vijf van de restaurants in Antwerpen die meer dan de moeite zijn om te ontdekken! Als klap op de vuurpijl gaf ook Gault&Millau ons een 13/20!

U kan UMAMI ontdekken van dinsdag tot en met zondag, vanaf 18u. Elke zondag hebben we tevens een heerlijke brunch die start om 11u30.

Nieuw: UMAMI BAZAAR - Bohemian chique Shopping. De winkel naast UMAMI biedt een steeds wisselende collectie aan van o.a. juwelen, kaarsen, Bonsai boompjes, saké, meubels, boeken, aardewerk, handtassen, ...