Beoordelingen van Krua Thai

Online reserveren
7.9
m

Behoorlijk goed niveau van de gerechten, lekker...

Behoorlijk goed niveau van de gerechten, lekkere Mai Thai, goede huiswijn, zeer lekkere rode curry en nam tok nua. Bij koud weer mag de verwarming best hoger gezet worden en verder vriendelijke bediening.

marleen

Lekker lichte keuken en goede service. Ideaal...

Lekker lichte keuken en goede service. Ideaal voor een warme zomeravond.

Marina

Lekker

Het eten en de bediening zijn goed. De porties zijn niet groot.

Ronald
Ronald beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Zeer teleurstellend !

We dachten eens lekker Thais te eten, maar kwamen bedrogen uit , zonde van het geld! We thought once to eat delicious Thai , but were disappointed , waste of money ! Nous avons pensé que manger un délicieux moment thaï, mais nous avons été déçus , gaspillage d'argent !

Emmanuel

Zeer lekker en gezellig

Eerste maal dat we hier aten. Erg lekker en een tof kader. Vriendelijke bediening, kortom hier komen we terug!

Rita

Ervaring rijker

Ik ging eten met de dochter, las goed het menu en koos iets waarbij geen citroenkruid vermeld stond en Ik kreeg geen uitleg over het zeer pikant zijn, dat trouwens niet vermeld stond en de overheersende smaak van citroenkruid wat niet aanwezig was bij de dochter haar keuze. Toen men na de maaltijd vroeg of het had gesmaakt werd mijn opmerking over het citroenkruid en het heel pikant zijn zodat ik nog extra water moest bestellen genegeerd. Men moet kritiek kunnen verdragen. Ik vind het niet prettig genegeerd te worden. Het voorgerecht met kippenspiesjes en pindasaus vond ik,wel lekker .

Katrien
Katrien beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeker een aanrader

Twee trappen op, een kleine maar gezellige rustige kamer met een paar tafeltjes. Niet wat ik had verwacht maar zeker geschikt voor een familiedineetje. Vriendelijke bediening, voor de drukte (gelijkvloers en 1ste verdiepje waren volzet) een snelle service. Het eten was lekker, niet te pikant maar toch nog steeds de authentieke smaak bewaard. Heel goed gegeten. Enige minpuntje: desserts zijn niet hun ding maar een lekkere koffie of een goeie thee gaat er ook altijd in. Goeie prijs/kwaliteit-verhouding (buiten de desserts dan, beetje duur voor wat je krijgt). Overall, een goed restaurantje en zeker voor herhaling vatbaar.

Christiaan
Christiaan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezelligheid troef bij een lekker diner.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel keus in de menu. Zeer gezellige omgeving. Prijs kwaliteit is prima.

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in