Beoordelingen van Little Ethiopia

8.5
Frank

Een ervaring om met je handen te eten :-)

Veel keuze...;we zijn uiteindelijk voor een menu gegaan en dat was wel goed zo krijg je toch van alles een beetje. Het eten was zeker niet slecht maar echt geweldig nu ook weer niet. Het leukste was vooral het met je handen eten.

Leo

Prima gegeten voor een prima prijs

We hebben met zijn allen genoten van het lekkere eten en de vlotte, prima bediening. Een aanrader!

Bart

Een nieuwe ervaring!

Zalig om eens lekker met de handen te kunnen eten zonder dat er op neergekeken wordt. Prijs/kwaliteit zeker en vast een aanrader, maar overdaad aan Ethiopisch brood kan je wel met een opgeblazen gevoel opzadelen! Alleszins voor herhaling vatbaar!

Heather

voor herhaling vatbaar

Superleuk eetadresje, een keuken die we totaal niet kende is opengebloeid tot een fascinerende en vooral héél lekkere keuken. Het restaurant is klein maar supergezellig en je waant je even op vakantie. Het eten is eerlijk en lekker en je krijgt zeker genoeg. De bediening is uitermate vriendelijk, de uitleg dat ke krijgt leuk en de infomap interressant om even door te nemen. Voor herhaling vatbaat!

erik

Leuke ervaring , aanrader !

Gekozen voor de combimenu.Snelle service en zeker lekker. De kofieceremonie od ook de moeite om mee te maken. Ik kom zeker terug

Els

heel lekker en apart, echt genoten van een...

een beetje Ethiopie in een echt Antwerps interieur van vroeger. mooi en vooral heel lekker. We hadden meer dan genoeg gegeten, maar hadden geen zwaar gevoel ! een aanrader !

Marcel

Een fantastische ervaring!

Heel eerlijk en verrassend lekker eten voor een bescheiden prijs en met een bijzonder hartelijke bediening. In de ongedwongen sfeer voel je je onmiddellijk thuis.

Warlop

Een hele leuke avond

Het was een fijne manier om kennis te maken met de Ethiopische keuken. Er kwam (gelukkig) ook een woordje uitleg bij, en het eten met de handen en de leuke presentatie van de maaltijd maakten van de avond iets speciaals. Het eten smaakte ook wel heel goed.

NICK

vergeet vooroordelen

Een uitermate positieve en onverwachte kennismaking met een onbekende maar zéér lekkere keuken in een aangenaam kader met vlotte bediening aan een eerlijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar en bij iedereen aan te raden. Restaurant makkelijk bereikbaar

Lies

Zeker eens doen

een originele manier van eten. Je eet met z'n allen uit 1 pot (en met je handen). Dit creert een unieke eet ervaring. Héél lekker, kruidig eten. Zeker een bezoekje waard!